خانهاخبار
بلک شارک 3 کانکتور شارژ مغناطیسی خواهد داشت

بلک شارک 3 کانکتور شارژ مغناطیسی خواهد داشت

بر اساس ویدیوی تبلیغاتی کوتاهی که از بلک شارک 3 منتشر شده، این دستگاه دارای کانکتوری مغناطیسی برای شارژ است. علاوه بر این، به‌تازگی مشخصات این گوشی در بنچمارک آنتوتو مشخص شده است.
۱۳۹۸/۱۲/۸

تلفن گیمینگ بلک شارک ۳ قرار است روز ۱۳ اسفند در چین معرفی شود. طبق گزارش‌ها، این گوشی احتمالا دو نسخه با شماره مدل‌های KLE-A0 و MBU-A0 خواهد داشت که پیش‌تر در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ و مرجع اطلاعاتی 3C مشاهده شده بودند. حالا چند روز مانده به مراسم رونمایی از این محصولات، لی جون، مدیرعامل شیائومی، ویدیویی تبلیغاتی از این تلفن هوشمند را منتشر کرده که یکی از قابلیت‌های آن را به نمایش می‌گذارد.

بر اساس اعلام آقای جون، بلک شارک ۳ کانکتوری مغناطیسی برای شارژ دارد که اجازه می‌دهد در حین بازی کردن گوشی خود را به راحتی شارژ کنید. این طراحی ما را به یاد گوشی هوشمند Vivo APEX 2019 می‌اندازد که پارسال معرفی شد و فاقد هرگونه درگاه فیزیکی بود و از کانکتور مغناطیسی استفاده می‌کرد.

همان طور که ویدیوی موجود می‌بینید، بر روی حداقل یکی از مدل‌های این دستگاه عبارت Tencent Games نوشته شده است. حک شدن این عبارت نشان از همکاری شیائومی با برند بازی‌سازی خبر می‌دهد که عنوان محبوب پابجی از جمله بازی‌های آن به حساب می‌آید.

سری بلک شارک ۲ دوربین عقب دوگانه داشت، اما بر اساس تصویری که از بلک شارک ۳ در شبکه اجتماعی چینی ویبو لو رفته، این دستگاه احتمالا دوربین سه‌گانه‌ای دارد که درون ماژولی به شکل مثلث قرار گرفته است. همچنین در پایین سه لنز دستگاه فلش LED مشاهده می‌شود.

image

بلک شارک ۳ پرو اخیرا با شماره مدل MBU-A0 در بنچمارک آنتوتو هم دیده شده بود. این دستگاه در آن سرویس نمایشگری با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل داشت و از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده بود. بلک شارک ۳ پرو در آنتوتو با صفحه نمایش ۹۰ هرتزی ثبت شده بود اما گفته می‌شود که این گوشی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هم خواهد داشت.

آنتوتو در بخش CPU امتیاز ۱۸۱٫۵۳۹، در بخش GPU امتیاز ۲۲۱٫۲۷۳، در بخش حافظه امتیاز ۱۲۲٫۲۳۴ و در بخش تجربه کاربری امتیاز ۸۷٫۶۰۵ را به این دستگاه داده است. این دستگاه در مجموع میانگین امتیاز ۶۱۲٫۶۵۱ را به دست آورد. شیائومی تایید کرده که بلک شارک ۳ باتری دو-تکه دارد و ظرفیت آن در مجموع به ۴۲۷۰ میلی آمپر ساعتی می‌رسد. این باتری از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)