خانهاخبار
مشخصات دوربین Vivo Z6 5G مشخص شد

مشخصات دوربین Vivo Z6 5G مشخص شد

شرکت ویوو با انتشار پوسترهایی اعلام کرد که دوربین تلفن هوشمند Vivo Z6 5G با چه مشخصاتی از راه خواهد رسید. همچنین در پوستر دیگری می‌توانیم بخش جلوی این دستگاه را ببینیم.
۱۳۹۸/۱۲/۸

تلفن هوشمند Vivo Z6 5G قرار است روز شنبه ۱۰ اسفند معرفی شود. چندی پیش از مراسم رونمایی از این دستگاه، موبایلی با شماره مدل V1963A در مرجع اطلاعاتی TENAA رویت شه که منتسب به همان Vivo Z6 5G بود. علاوه بر این، اکنون دو پوستر تبلیغاتی از این تلفن هوشمند منتشر شده که پیکربندی دوربین و نمایشگر آن را به ما نشان می‌دهد.

در قاب عقب Vivo Z6 5G دوربینی با ماژول مستطیلی دیده می‌شود که نمایی نزدیک از لنزهای چهارگانه آن را می‌بینیم. اگرچه قبلا در مرجع TENAA اعلام شده بود که باید منتظر لنزهای ۴۸ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی باشیم، ولی در این پوستر فقط رزولوشن لنز اصلی ذکر شده که همان لنز ۴۸ مگاپیکسلی است.

image

در پوستر این گوشی، لنز اول از بالا لنزی فوق عریض با زاویه دید ۱۱۲ درجه‌ای است که رزولوشن ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. سپس لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.79 را می‌بینیم. لنز سوم سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است و زیر آن سنسور دیگری از نوع ماکرو با رزولوشن ۲ مگاپیکسلی و فاصله کانونی ۴ سانتی‌متری قرار دارد.

در پوستر دوم نمایی از نمایشگر Vivo Z6 5G را می‌بینیم که دوربین سلفی حفره‌ای آن پیداست. این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در حفره‌ای در گوشه بالای راست دستگاه قرار گرفته که اندازه آن ۳.۵ میلی‌متر است. گوشی جدید ویوو نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد و از پنلی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل استفاده می‌کند که معادل +FHD است. نسبت صفحه به بدنه نیز ۹۰.۷۴ درصد برآورد شده است.

image

این شرکت پیش‌تر تایید کرده بود که Vivo Z6 5G از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده خواهد کرد و 5G دوگانه خواهد داشت. انتظار داریم که این گوشی با قابلیت‌های گیمینگ از جمله سیستم خنک‌سازی حرفه‌ای و مولتی توربو ۳ به بازار بیاید. Vivo Z6 5G یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. ویوو می‌گوید ظرف مدت ۶۵ دقیقه می‌توانید این باتری غول‌پیکر را از صفر تا صد شارژ کنید.

Vivo Z6 5G به صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد و از ۸ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند خواهد شد. این گوشی قرار است در سه رنگ مشکی، بنفش و آبی روشن به بازار بیاید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)