خانهاخبار
DS Aero Sport Lounge معرفی شد؛ شاسی بلند مفهومی برقی

DS Aero Sport Lounge معرفی شد؛ شاسی بلند مفهومی برقی

شرکت DS از یک خودروی شاسی بلند مفهومی تمام الکتریکی قدرتمند با نام DS Aero Sport Lounge رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۸

چند روز پیش شاهد معرفی خودروی سدان لوکس و جذاب DS 9 بودیم. حال این شرکت فرانسوی از یک خودروی مفهومی برای نمایشگاه خودروی ژنو 2020 رونمایی کرده است. در حالی که DS 9 وارد خط تولید می‌شود و به فروش می‌رسد، خودروی مفهومی تمام الکتریکی DS Aero Sport Lounge به تولید نمی‌رسد. این خودرو از طراحی جذابی بهره می‌برد و طول زیادی دارد. طول این خودروی مفهومی به 5 متر می‌رسد. DS برای آن رینگ‌های 23 اینچی درنظر گرفته که از طراحی آیرودینامیک بهره می‌برد. سقف آن شیب زیادی دارد که ما را یاد خودروهای کوپه می‌اندازد.

image

DS به جای جلو پنجره سنتی خود که در خودروهای بنزینی مورد استفاده قرار می‌دهد، از لوگوی خود بهره گرفته که دارای چراغ است. چراغ‌های این خودروی مفهومی طراحی بسیار باریکی دارند و به چراغ‌های LED مجهز شده‌اند. نیروی محرکه DS Aero Sport Lounge توسط یک موتور الکتریکی تامین می‌شود. این موتور الکتریکی قدرتی برابر با 671 اسب بخار تولید می‌کند که باعث می‌شود سرعت آن در مدت زمان 2.8 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. DS این خودرو را به یک باتری 110 کیلووات ساعتی مجهز کرده که در کف آن قرار گرفته است. این باتری بردی برابر با 650 کیلومتر برای آن به همراه دارد.

image

در تصاویر منتشر شده، کابین DS Aero Sport Lounge به چشم نمی‌خورد. به جای آینه‌های جانبی سنتی، از دوربین استفاده شده و درون کابین نمایشگرهایی برای نمایش اطراف خودرو حضور دارند. صفحه نمایش مربوط به سیستم سرگرمی و اطلاعات از فناوری کنترلی هپتیک پشتیبانی می‌کند. با توجه به این موضوع، با لمس نمایشگر می‌توانید شکل‌ها و بافت‌های مختلف را حس کنید. همانطور که می‌دانید، DS سازنده خودروهای لوکس گروه PSA محسوب می‌شود. در تاریخ 3 مارس خودروی مفهومی DS Aero Sport Lounge به همراه DS 9 در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 به نمایش گذاشته خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)