خانهاخبار
کمک 246 میلیون دلاری سامسونگ برای مبارزه با ویروس کرونا

کمک 246 میلیون دلاری سامسونگ برای مبارزه با ویروس کرونا

سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرد که مبلغ 246 میلیون دلار به دولت کره جنوبی کمک می‌کند تا آن‌ها راحت‌تر بتوانند جلوی گسترش این بیماری مسری را بگیرند.
۱۳۹۸/۱۲/۸

سامسونگ در اقدامی که به خوبی نشان‌دهنده مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت است، اعلام کرد می‌خواهد مبلغ ۳۰ میلیارد وون معادل ۲۴۶ میلیون دلار به دولت کره جنوبی کمک کند تا آن‌ها سریع‌تر و راحت‌تر بتوانند از گسترش ویروس کرونا در این کشور جلوگیری کنند.

کره جنوبی یکی از کشورهایی است که افراد زیادی در آن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. دولت این کشور تمرکز خود را بر جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس معطوف کرده، چرا که آن‌ها بعد از چین دارای بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا هستند.

در این راه، شماری از شرکت‌های بزرگ کره‌ای سعی دارند به منظور کنترل ویروس کرونا به حمایت از دولت بپردازند. گروه سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و اثرگذارترین شرکت‌های کره‌ای، اعلام کرده که به همراه ۱۴ شاخه وابسته به خود مجموعا مبلغی معادل ۲۴۶ میلیون دلار را به یکی از سازمان‌های بهداشتی دولت کره جنوبی اهدا می‌کند.

قرار است از این پول برای تامین مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده، مایحتاج روزانه و سایر اقلام مربوطه استفاده شود. این شرکت همچنین مبلغی حدود ۱ تریلیون وون معادل ۸۲۲ میلیون دلار جمع‌آوری کرده تا بتواند به پیمانکاران خود که در حال حاضر مشغول مبارزه با کرونا هستند کمک کند.

سامسونگ الکترونیکس و شرکت‌های وابسته به آن با برگزاری جلسه‌ای اضطراری سریعا نسبت به تصویب اهدای این مبلغ اقدام کردند. معاون ارشد شرکت، لی جائه-یونگ، گفت: «ما با کمک حمایت‌های مردمی رشد کردیم و [حالا] باید در چنین برهه دشواری به جامعه کمک کنیم.»

سامسونگ هفته گذشته نمونه‌ای از ابتلا به ویروس کرونا را در کارخانه تولید گلکسی زد فلیپ شناسایی کرد. این اتفاق باعث شد کارخانه گومی به صورت موقت تعطیل شود تا ضمن محافظت از کارکنان این خط تولید اقدامات لازم برای پاکسازی محیط انجام گیرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)