خانهاخبار
تلفن‌های سری Realme 6 پانزدهم اسفند معرفی می‌شوند

تلفن‌های سری Realme 6 پانزدهم اسفند معرفی می‌شوند

بر اساس اعلام شرکت ریلمی، تلفن‌های هوشمند Realme 6 و Realme 6 Pro قرار است در تاریخ 15 اسفند معرفی شوند. احتمالا در این مراسم باید منتظر دستبند سلامتی ریلمی هم باشیم.
۱۳۹۸/۱۲/۸

ریلمی بعد از معرفی X50 Pro 5G حالا به سراغ تلفن‌های هوشمند آتی خود رفته و آماده است تا از سری بعدی این دستگاه‌ها رونمایی کند. بر اساس اعلام این شرکت، دو گوشی Realme 6 و Realme 6 Pro روز ۵ مارس مصادف با ۱۵ اسفند در کشور هند معرفی خواهند شد.

در پوستر رونمایی از این خانواده تصویری از سلمان خان، ستاره معروف بالیوود، دیده می‌شود که یکی از سفیران Realme 6 است. البته فعلا مشخص نیست که همکاری او با برند ریلمی به همین خانواده محدود خواهد شد یا دنباله‌دار خواهد بود.

ریلمی گوشی‌های جدید خود را با هشتگ ProCameraProDisplay تبلیغ کرده و می‌گوید این دستگاه‌ها دوربین ۶۴ مگاپیکسلی دارند. طبق شایعات Realme 6 Pro دوربینی چهارگانه خواهد داشت که در کنار این لنز ۶۴ مگاپیکسلی باید منتظر یک لنز فوق عریض، یک لنز تله‌فوتو و یک لنز فوق ماکرو نیز باشیم. مدل پروی این گوشی در بخش سلفی دوربینی دوگانه خواهد داشت که طراحی آن را در پوستر موجود می‌بینیم، اما مدل معمولی آن صرفا از یک لنز استفاده خواهد کرد.

این برند نسبتا نوظهور تایید کرده که تلفن هوشمند آن‌ها از نمایشگری با کیفیت +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند تا بهترین و واضح‌ترین تجربه بصری را به ارمغان بیاورد. همچنین تایید شده که این گوشی‌ها از شارژ سریع ۳۰ واتی بهره‌مند می‌شوند.

سری Realme 5 سال گذشته میلادی معرفی شد که به سرعت توانست محبوبیت زیادی پیدا کند و ۵.۵ میلیون دستگاه بفروشد. حالا زمان زیادی باقی نمانده تا نسل بعدی این گوشی را ببینیم. انتظار می‌رود که در مراسم رونمایی از سری Realme 6 از دستبند سلامتی این شرکت هم پرده‌برداری شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)