خانهاخبار
برند HONOR استراتژی زندگی یکپارچه متصل به اینترنت خود را وارد مرحله ای جدید کرد.

برند HONOR استراتژی زندگی یکپارچه متصل به اینترنت خود را وارد مرحله ای جدید کرد.

برند آنر با معرفی HONOR 9X Pro، HONOR View 30 Pro، اپ استور اختصاصی Huawei AppGallery، لپتاپ‌های HONOR MagicBook، قابلیت های جدید برای HONOR MagicWatch 2 و در نهایت هدست بلوتوثی HONOR Magic Earbuds، اکوسیستم هوشمند و یکپارچه خود را به نمایش گذاشت.
۱۳۹۸/۱۲/۷

۵ اسفند ۱۳۹۸- بارسلونا، اسپانیا - برند آنر طی یک کنفرانس خبری که به صورت پخش اینترنتی برگزار شد، با معرفی سری جدید محصولات خود، استراتژی «زندگی یکپارچه متصل به اینترنت» را تقویت کرد. آنر 9X Pro، اولین محصول HONOR که به اپ استور اختصاصی Huawei AppGallery مجهز شده، فصلی جدید از هوشمندی و یکپارچگی را در اکوسیستم آنر رقم می زند. علاوه بر این محصول، آنر از عرضه جهانی موبایل View 30 Pro به عنوان اولین محصول آنر با چیپست Kirin 990 5G نیز خبر می دهد. در این مراسم همچنین از لپتاپ جدید HONOR با نام MagicBook رونمایی به عمل آمد. لپتاپی سبک با سخت افزاری قدرتمند که برای پیاده سازی ایده ها در حرکت طراحی شده است.

image

 

در خانواده محوصلات پوشیدنی، هدست بلوتوثی Magic Earbuds با برخورداری از تکنولوژی True Wireless Stereo (TWS) جدیدترین گزینه آنر برای عاشقان فعالیت های ورزشی به شمار می رود و همچنین ساعت هوشمند MagicWatch 2 نیز ضمن برخورداری از قابلیت های جدید پایش سلامتی، هم اکنون با سری بندهای جدید خود با نام EasyFit سلیقه های بیشتری را تحت پوشش قرار می دهد.

آنر در راستای هدف خود برای خلق یک اکوسیستم واحد و هوشمند برای کاربرانش در سراسر جهان، با همکاری مؤسسه تحقیقاتی Canalys یک مطالعه تحقیقاتی را بر روی زندگی دیجیتال افراد در اروپا به انجام رسانده است.

بر اساس این گزارش تحقیقاتی، عرضه موبایلهای هوشند در اروپا از ۴۳۶ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۹، به بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۳ خواهد رسید. به طور کلی بازار محصولات هوشمند در اروپا بین سالهای ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ شاهد نرخ رشد مرکب سالانه ۳.۵ ٪ خواهد بود که در این بین دسته اسپیکرهای مجهز به دستیار هوشمند صوتی، سریع ترین جهش را تجربه خواهند کرد.

آقای جورج ژائو، مدیر جهانی HONOR می گوید: « اکوسیستم IoT آنر به لطف سبد محصولات منحصر به فرد آن گسترش یافته است. دستگاه های پیشرفته و هوشمند آنر اکنون تجربه ای فراگیر و بی نقص را برای مشتریان جهانی ما خلق می کنند

جورج ژائو اضافه می کند: «بر اساس گزارش منتشر شده توسط مؤسسه Canalys، ۴۱ ٪ از شرکت کنندگان در تحقیق، بیش از ۱ دستگاه هوشمند را در زمان حرکت یا در حین کار، با خود به همراه دارند. این عدد زمانی که این افراد به خانه می رسند به ۶۸ ٪ افزایش پیدا می کند. این آمار نشان دهنده تقاضای رو به رشد برای یک تجربه دیجیتال و هوشمند است. از گوشیهای موبایل تا پوشیدنی ها، از لپتاپ ها تا محصولات صوتی، آنر همان برندی است که شهروندان دیجیتال برای برآورده کردن نیازهای خود، به سراغ آن می روند

 

موبایل HONOR 9X Pro: تجربه ای فوق العاده با اپلیکیشن های ضروری و اختصاصی موجود در اپ استور Huawei AppGallery

 

قلب تپنده جدیدترین موبایل آنر پردازنده Kirin 810 AI با معماری ۷ نانومتری است. این پردازنده با بهره مندی از معماری پردازشی جدید هوآوی، نقش هوش مصنوعی در بهبود عملکرد اپلیکیشن ها را پر رنگ تر از هر زمان دیگر کرده است. علاوه بر این، پردازشگر گرافیکی نیز به Mali-G52 ارتقا یافته که امکان فعال سازی ویژگی Kirin Gaming+ را برای کاربر فراهم می سازد؛ این ویژگی امکان تجربهای روان تر از اجرای بازیها را به کاربر میدهد و در کنار آن سیستم خنک کنندگی مایع نیز با کنترل حرارت دستگاه، ساعتهای طولانی بازی کردن را لذت بخشتر از همیشه میکند.

علاوه بر موارد ذکر شده، آنر 9X Pro به دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی مجهز است و نمایشگاه FullView آن نیز در ابعاد ۶.۵۹ اینچ، تصاویر را در برابر چشم کاربران قرار میدهد.

به واسطه اپ استور Huawei AppGallery، آنر ۹ ایکس پرو به سطح وسیعی از اپلیکیشن ها در شاخههای مختلف مانند سلامت، سرگرمی، موسیقی و عکاسی دسترسی دارد. با استفاده از امنیت این پلتفرم، کاربران بیهیچ دغدغه ای و با اعتماد کامل می توانند اپلیکیشنهایی را نصب کنند که زندگی دیجیتال آنها را غنیتر از هر زمان دیگر میکند.

آنر ۹ ایکس پرو همچنین به دستیار هوشمند هوآوی نیز مجهز است. این دستیار مجازی ضمن راحت سازی دسترسی به اپلیکیشنها و جستجو در میان دادهها، به کاربر این امکان را می دهد تا با تنظیم قابلیت SmartCare، به اطلاعات بیش از ۱۵۰ رویداد ورزشی و ۱۵۰ بازار بورسی، دسترسی داشته باشد.

آنر 9X Pro با قیمت ۲۴۹ یورو و از ماه مارس در اروپا و آسیا در دسترس علاقه مندان خواهد بود.

 

موبایل Honor View 30 Pro : پیشرو در تکنولوژی 5G ، دوربین ماتریسی  برای ثبت تصاویر فوق العاده و ضبط ویدیوهای سینمایی

 

آنر View 30 Pro با تکنولوژی پیشرو 5G توسعه یافته و به پردازنده Kirini 990 مجهز شده است. لنز ۴۰ مگاپیکسلی IMX600 ساخت سونی، لنز عریض ۱۲ مگاپیکسلی Cine-Lens و لنز ۸ مگاپیکسلی تلهفوتو اجزای دوربین سه گانه این محصول موسوم به SeperSense را تشکیل می دهند. نه تنها این دوربین ماتریسی قادر به ثبت تصاویر فوق العاده ای است، بلکه سنسور 16:9 لنز ۱۲ مگاپیکسلی Cine-Lens امکان ضبط ویدیوهایی سینمایی را نیز برای کاربران فراهم می کند.

 

موبایل HONOR View 30 Pro به زودی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

 

لپتاپ HONOR MagicBook : باریک و سبک با ۱۰ ساعت عمر باتری

 

با عرضه لپتاپ های MagicBook 14 و MagicBook 15، برای اولین بار محصولاتی از شاخه کامپیوترهای خانگی HONOR در دسترس کاربران جهانی قرار می گیرد. MagicBook 14 که در دو رنگ «خاکستری فضایی» و «نقرهای مرموز» عرضه میشود، بدنهای باریک و سبک دارد. این محصول برای جوانانی که در حرکت هستند ساخته شده و ضمن برخورداری از شارژ سریع، می تواند با هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت به فعالیت خود ادامه دهد. نمایشگر Fullview با درصد بالای نسبت نمایشگر به بدنه، سخت افزار قدرتمند برای اجرای فوق سریع برنامهها و عملکرد گرافیکی خیره کننده، از جمله دیگر قابلیتهای این لپتاپ به شمار می روند؛ و البته در کنار تمام این موارد ارتباط بینقص بین گوشیهای آنر و MagicBook، لذتی مضاعف از اکوسیستم آنر را برای کاربرانش به همراه میآورد.

 

امنیت نیز به اندازه طراحی و عملکرد برای آنر دارای اهمیت است. لپتاپهای سری MagicBook آنر با دوربین وبکم بیرون جهنده عرضه می شوند که در درون کیبورد تعبیه شده است. کاربران به راحتی می توانند هنگام نیاز به وبکم، با فشار دادن یک دکمه بر روی کیبورد آن را در اختیار داشته باشند. این نوع طراحی با در نظر گرفتن دغدغههای امنیتی و جلوگیری از دسترسی بدون اجازه هکرها به دوربین لپتاپ صورت پذیرفته است. علاوه بر این، دکمه پاور دستگاه نیز به سنسور اثر انگشت مجهز شده تا کاربر با استفاده از آن بتواند دسترسی سریع و امنی را تجربه نماید.

 

برای نمایش قدرت باتریهای این محصولات، که می توانند با هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت به فعالیت خود ادامه دهند، آنر یک سیستم شارژدهی را طراحی کرده که با استفاده از آن باتری یک موتور چهارچرخ توسط پنج لپتاپ MagicBook 14 شارژ میشوند. در کمتر از یک ساعت، بالغ بر 180Wh شارژ توسط پنج لپتاپ آنر به به باتری برقی یک موتور چهارچرخ منتقل شده و امکان ۵ کیلومتر پیمایش را برای این وسیله به همراه می آورند.

 

مدل ۲۵۶ گیگابایتی لپتاپ های MagicBook 14/15 با قیمت ۵۹۹ یورویی , در انتهای ماه مارس، به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

 

ساعت هوشمند HONOR MagicWatch 2 : قابلیت های جدید و بندهای جدید EasyFit

 

آنر در مراسم خود از سری بندهای جدید EasyFit که به صورت اختصاصی برای MagicWatch 2 در دو سایز ۴۶ و ۴۲ میلیمتری ساخته شدهاند، رونمایی به عمل آورد. بندهای جدید در هشت رنگ و با جنس های مختلف در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت؛ جنسهایی همچون چرم باکیفیت ایتالیایی و فلوروکربن لاستیکی سازگار با محیط زیست، امکان شخصی سازی ساعت را بر اساس فعالیت و پوششهای مختلف، برای کاربر فراهم می کنند. بندهای جدید با قیمت ۳۵.۹ یورویی به بازار عرضه خواهند شد.

 

از جمله قابلیت های جدید MagicWatch 2 نیز می توان به Female Cycle Tracker اشاره کرد که به خانمها امکان ثبت و دنبال کردن زمان قاعدگی را می دهد. خانمها با استفاده از این ویژگی نرمافزاری میتوانند علائم قاعدگی خود را به ثبت برسانند و از زمان پیش بینی شده سیکل بعدی از طریق نوتیفیکیشن مطلع شوند. ویژگی SpO2 نیز برای علاقه مندان به فعالیتهای ورزشی این امکان را فراهم میآورد که میزان اکسیژن خون خود را اندازه گیری نمایند. آپدیت مربوط به قابلیت های جدید MagicWatch 2 از طریق اینترنت و از انتهای ماه مارس قابل دریافت است.

 

هدست بلوتوثی HONOR Magic Earbuds: پیشتاز جدید لوازم جانبی بیسیم

 

هدست بلوتوثی جدید آنر، پوشیدنی بی سیم ایده آل برای علاقه مندان به تناسب اندام است. HONOR Magic Earbuds ضمن برخوردی از تکنولوژی Hybrid Active Noise Cancelling و حذف نویز محیط، به نحوی طراحی شده که تا انتهای فعالیت ورزشی، در گوش کاربر باقی بماند. برقراری تماس به واسطه سه میکروفون تعبیه شده در این هدست و ویژگی حذف نویز محیطی آن، کیفیت تماس فوق العادهای را برای کاربر رقم خواهد زد. علاوه بر این درایور ۱۰ میلیمتری موجود در هدست، کیفت باس بالایی را در حین شنیدن به موسیقی به گوش منتقل خواهد کرد. HONOR Magic Earbuds در دو رنگ سفید صدفی و آبی فیروزهای عرضه شده و قیمت آن معادل ۱۲۹ یورو خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)