خانهاخبار
مشخصات موتورولا +Edge و One Mid لو رفت

مشخصات موتورولا +Edge و One Mid لو رفت

مشخصات گوشی‌های جدید موتورولا در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. موتورولا Edge+، One Mid و موتو G8 پاور لایت این محصولات را تشکیل می‌دهند.
۱۳۹۸/۱۲/۷

به نظر می‌رسد پس از نزدیک به دو سال، شرکت موتورولا قصد دارد از جدیدترین پرچمدار خود در سال جاری میلادی رونمایی کند. بر اساس شایعات و گزارش‌های منتشر شده تا به امروز، پرچمدار جدید این برند با نام Edge+ شناخته می‌شود. امروز مشخصات بیشتری از این محصول و همچنین دو گوشی میان رده دیگر با نام‌های موتورولا One Mid و موتو G8 پاور لایت در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

اطلاعات مربوط به این گوشی‌های هوشمند توسط Mishaal Rahman در XDA-Developers منتشر شده است. بر اساس این اطلاعات، گوشی موتورولا Edge+ از صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل بهره می‌برد که دارای رفرش ریت 90 هرتز است. برای اولین بار شاهد استفاده از رفرش ریت بالاتر از 60 هرتز در نمایشگر گوشی‌های موتورولا خواهیم بود. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 865 تامین می‌شود. این دستگاه از 12 گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Mishaal، انرژی گوشی موتورولا Edge پلاس توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. سرعت این فناوری شارژ بسیار بالاتر از فناوری شارژ سریع 15 واتی TurboPower محصولات کنونی این برند خواهد بود. این گوشی هوشمند در ایالات متحده آمریکا توسط اپراتور ورایزن به فروش می‌رسد و به صورت جهانی نیز عرضه خواهد شد.

image

گوشی بعدی از سری وان این برند است. این گوشی هوشمند که موتورولا One Mid نام دارد، از نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل بهره می‌برد. در حال حاضر نحوه طراحی این پنل مشخص نشده است. موتورولا تا به امروز از برش قطره‌ای، دوربین سلفی پاپ آپ و همچنین حفره درون نمایشگر استفاده کرده است؛ بنابراین یکی از آن‌ها در عضو جدید خانواده موتورولا وان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قدرت گوشی موتورولا One Mid توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 675 تامین می‌شود. در گذشته شاهد تامین قدرت گوشی موتورولا One Hyper توسط این پردازنده بودیم. موتورولا در دسامبر سال گذشته میلادی از این گوشی هوشمند رونمایی کرد. در حال حاضر میزان رم و همچنین حافظه داخلی موتورولا One Mid مشخص نشده؛ با این حال می‌دانیم انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.

در نهایت به سراغ عضو جدید خانواده موتو G این شرکت می‌رویم. موتورولا G Power اوایل ماه جاری میلادی رسما معرفی شد. این گوشی هوشمند از حفره درون نمایشگر، چیپست کوالکام اسنپدراگون 665، دوربین اصلی چهارگانه و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. حال در گزارش جدید به نسخه ضعیف‌تر آن با نام موتو G8 پاور لایت اشاره شده است. بر اساس اطلاعات جدید، این گوشی هوشمند به جای پردازنده اسنپدراگون 665، از چیپست مدیاتک هلیو P35 بهره می‌برد و انرژی آن را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. در حال حاضر اطلاعات فنی بیشتری از این دستگاه منتشر نشده است. این احتمال وجود دارد که گوشی موتو جی 8 پاور لایت در آمریکای لاتین برای فروش عرضه شود، اما خریداران در ایالات متحده آمریکا به آن دسترسی نداشته باشند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)