خانهاخبار
سامسونگ گلکسی M31 از راه رسید

سامسونگ گلکسی M31 از راه رسید

سامسونگ از جدیدترین گوشی از سری گلکسی M رونمایی کرد. گلکسی M31 به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز شده است.
۱۳۹۸/۱۲/۶

سامسونگ به صورت رسمی گوشی گلکسی M31 را در کشور هند معرفی کرد. این گوشی هوشمند از مشخصات مشابه با گوشی گلکسی M30s بهره می‌برد، البته بهبودهایی را در مقایسه با گذشته تجربه کرده است. گلکسی M30s در سپتامبر سال گذشته میلادی به صورت رسمی رونمایی شد. گلکسی M31 به جای دوربین اصلی سه گانه، به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است که سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده کنند. در ادامه به معرفی مشخصات و ویژگی‌های این اسمارت فون می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

سامسونگ گلکسی M31 به صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED مجهز شده که دارای برش قطره‌ای است. رزولوشن این نمایشگر به فول اچ دی پلاس می‌رسد که تفاوتی با گلکسی M30s ندارد. نسبت تصویر این صفحه نمایش برابر با 19.5:9 بوده و توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اگزینوس 9611 تامین می‌کند. این پردازنده دارای 8 هسته پردازشی با فرکانس 2.3 گیگاهرتز است. سامسونگ برای آن رم از نوع LPDDR4x و حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 درنظر گرفته است. این گوشی هوشمند از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

انرژی گوشی جدید سامسونگ توسط یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که تا 119 ساعت پخش موسیقی، 48 ساعت مکالمه و 21 ساعت استفاده از وای فای شارژدهی دارد. این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند. با وجود چنین باتری حجیمی، ضخامت گلکسی M31 برابر با 8.9 میلی‌متر و وزن آن برابر با 191 گرم است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده کنند که درون برش نمایشگر قرار گرفته است. این سنسور امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 4K را برای کاربران فراهم می‌کند.

image

روی پنل پشتی گلکسی ام 31 سامسونگ یک المان چهارگوش به چشم می‌خورد. این المان دارای 4 سنسور است. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی سامسونگ GW1 بوده که توسط سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 123 درجه، سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. در کنار این دوربین، فلاش LED قرار گرفته است. سامسونگ برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند قابلیت‌های جذابی مانند Live Focus، ماکرو، Night Mode، Super Steady، سوپر اسلوموشن و هایپرلپس را درنظر گرفته است. کاربران می‌توانند با این دوربین ویدیوهای 4K ضبط کنند.

از سایر مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M31 می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0، سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی، سیستم صوتی دالبی اتموس 360، فیس آنلاک، پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G LTE VoLTE، بلوتوث 5.0، GPS، پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. گلکسی ام 31 به صورت انحصاری توسط فروشگاه آنلاین سامسونگ و آمازون در هند به فروش می‌رسد. نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 208 دلار و مدل دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 222 دلار به فروش می‌رسد. کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را در رنگ‌های Ocean Blue و Space Black سفارش دهند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)