خانهاخبار
برخی مشخصات و ویژگی‌های ایرتگ‌های اپل لو رفت!

برخی مشخصات و ویژگی‌های ایرتگ‌های اپل لو رفت!

وب سایت ژاپنی Mac Otakara، به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد Airtags اپل در اختیار رسانه‌های خبری گذاشته است.
۱۳۹۸/۱۲/۶

ایرتگ، محصول آینده اپل خواهد بود که قابلیت ردیابی لوکیشن محصولات مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این محصول احتمالا ضد آب بوده و مانند اپل واچ، از شارژرهای مگنتیک پشتیبانی می‌کند.

وب سایت ژاپنی Mac Otakara امروز خبری را منتشر کرد که با شایعات پیشین مبنی بر مجهز بودن Airtags به باتری‌های قابل تعویض در تناقض است. چنین حرف و حدیث‌هایی از زمان ارائه iOS 13.2 مطرح شد. در کدهای این پلتفرم، اثراتی از این موضوع دیده می‌شد. این در حالی است که نقشه‌های شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی ممکن است در طول زمان، تغییر پیدا کند. ممکن است که این باتری‌های قابل تعویض، از امکان شارژ شدن نیز بهره‌مند باشند.

البته این روزها، ارائه یک محصول ضد آب که از باتری قابل تعویض بهره‌مند باشد، تا حدودی غیر ممکن است.

پیش بینی می‌شد که ایرتگ‌ها، سال گذشته و همراه با آیفون 11 معرفی شوند. چرا که این محصول از سیستم ultra-wideband پشتیبانی می‌کند. غیر از امکان ارسال مستقیم فایل میان آیفون‌ها، این ویژگی در حال حاضر هیچ کاربرد دیگری روی خانواده آیفون 11 نخواهد داشت. حال برخی تحلیلگران بر این باورند که Airtags اپل تا پیش از پایان سال جاری میلادی، معرفی و در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

ایرتگ‌ها نه تنها امکان ردیابی اشیاء مختلف را در اختیار کاربران می‌گذارند، بلکه نقش مهمی در زمینه واقعیت افزوده ایفا می‌کنند. چنین موضوعی می‌تواند برای محصولی مانند عینک واقعیت افزوده اپل کارگشا باشد.

مینگ چی کو، یکی از تحلیل گران برجسته دنیای تکنولوژی بر این باور است که اهالی کوپرتینو، تولید ایرتگ‌ها را از نیمه دوم یا سوم سال جاری میلادی آغاز خواهند کرد. وب سایت مک اوتاکارا نیز این موضوع را تأیید و اعلام کرد که تا پیش از پایان سال 2020، باید منتظر ورود آنها به بازار باشیم. ممکن است که اپل قصد داشته باشد تا این محصول جذاب را به همراه آیفون 12 در ماه سپتامبر معرفی کند.

image

 

چنین اطلاعاتی نیز تا به حال در مورد Airtags در اختیار رسانه‌های خبری قرار گرفته است:

  • همگام‌سازی آنها با آیفون، دقیقا مانند ایرپادها.
  • سینک شدن آنها با اپلیکیشن Find My آیفون. پشتیبانی از آیپد هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
  • امکان پشتیبانی از 802.11ay

البته هنوز مشخص نیست که ایرتگ‌ها روی گوشی‌های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از ultra-wideband را داشته باشند، جوابگو خواهد بود یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)