خانهاخبار
ال جی Q51 با صفحه نمایش 6.5 اینچی رسما معرفی شد

ال جی Q51 با صفحه نمایش 6.5 اینچی رسما معرفی شد

شرکت ال جی از جدیدترین گوشی اقتصادی خود رونمایی کرد. ال جی Q51 به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده است.
۱۳۹۸/۱۲/۶

ال جی از گوشی اقتصادی Q51 در کشور کره جنوبی رونمایی کرد. این دستگاه اولین گوشی از سری Q برای سال 2020 محسوب می‌شود. ال جی برای این محصول خود یک صفحه نمایش غول پیکر با برش قطره‌ای درنظر گرفته است. انرژی آن را یک باتری حجیم تامین می‌کند و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه با چیدمان افقی به چشم می‌خورد. در ادامه این گوشی هوشمند را معرفی می‌کنیم.

ال جی Q51 به صفحه نمایش FullVision IPS LCD با اندازه 6.5 اینچ و برش V شکل مجهز شده است. این نمایشگر که دارای رزولوشن اچ دی پلاس است، در بخش بالایی خود و درون برش یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی را میزبانی می‌کند. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه گانه خودنمایی می‌کند که دارای سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور 5 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. در کنار این دوربین، فلاش LED به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد جنس پنل پشتی آن شیشه‌ای است.

image

ال جی Q51 به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری این برند کره‌ای بهره می‌برد. قدرت این اسمارت فون توسط چیپست مدیاتک هلیو P22 تامین می‌شود که دارای 8 هسته پردازشی با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. این پردازنده توسط 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود که البته می‌توان برای افزایش آن از کارت حافظه استفاده کرد. این گوشی هوشمند به یک دکمه اختصاصی برای گوگل اسیستنت مجهز شده است. ال جی برای این محصول خود اسپیکر استریو و فناوری صوتی DTS:X 7.1 درنظر گرفته است. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، استاندارد MIL-STD-810G، NFC و پورت USB-C اشاره کرد. ابعاد ال جی Q51 برابر با 8.4 × 77.5 × 164.5 میلی‌متر است.

از فردا این گوشی هوشمند در کشور کره جنوبی برای فروش عرضه خواهد شد. قیمت درنظر گرفته شده برای این محصول برابر با 261 دلار است. کاربران می‌توانند ال جی Q51 را در رنگ‌های تیتانیومی و سفید سفارش دهند. در حال حاضر ال جی در رابطه با امکان عرضه این محصول در کشورهای دیگر اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. در سال جاری میلادی این شرکت کره‌ای از محصولات زیادی رونمایی کرده که برای مثال می‌توان به گوشی‌های K61، K51S و K41S اشاره کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)