خانهاخبار
تصویر کیس محافظ آیپد پرو 2020 ماژول دوربین آن را فاش می‌کند

تصویر کیس محافظ آیپد پرو 2020 ماژول دوربین آن را فاش می‌کند

بن جسکین، افشاگر توئیتری، در پست جدید خود تصاویری از کیس محافظ آیپد پرو 2020 منتشر کرده که طراحی ماژول دوربین این تبلت قدرتمند را نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۱۲/۶

خبرهای افشایی اپل در چند وقت عمدتا به آیفون ۹ مربوط بوده و این طبیعی است، چون موبایل خوش قیمت بعدی این شرکت قرار است تا چند وقت دیگر معرفی شود. با این حال، بر اساس گزارش جدید بن جسکین در توئیتر، این دستگاه ظاهرا تنها محصولی نخواهد بود که به‌زودی به بازار راه پیدا خواهد کرد.

طبق اخبار و شایعات اخیر، آیپد پرو ۲۰۲۰ مشابه آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو دوربینی با ماژول مربعی خواهد داشت. با توجه به تصویری که از کیس محافظ این دستگاه منتشر شده، بریدگی بزرگی به شکل مربعی در گوشه آن دیده می‌شود که برای همین منظور در نظر گرفته شده است. به‌علاوه، در سمت چپ بدنه احتمالا شاهد حضور جک هدفون خواهیم بود، چون حفره آن روی این کیس دیده می‌شود. افزون بر این، در بالا دکمه پاور و در پایین شکاف مربوط به درگاه USB-C نیز مشهود است.

اپل هنوز چیزی درباره محصولات سخت‌افزاری ۲۰۲۰ خود اعلام نکرده، اما گزارش‌ها مدعی هستند که آیپد پرو ۲۰۲۰ اولین دستگاه این شرکت با سنسور سه‌بعدی زمان پرواز خواهد بود. تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل، مینگ-چی کو، هم قبلا گفته بود که آیپد پروی جدید کوپرتینویی‌ها دارای فیس آیدی ارتقایافته و پردازنده A14X است. او انتظار دارد که این دستگاه در نیمه اول سال ۲۰۲۰ به بازار بیاید. اکنون اگر شرایط ویروس کرونا وخیم‌تر نشود و همه چیز طبق برنامه پیش برود، این احتمال وجود دارد که آیپد پرو را ماه آینده در کنفرانس بهاره اپل ببینیم.

پیش‌تر افشاگر معروف، استیو همرستافر، رندرهایی را از تبلت قدرتمند اپل افشا کرده بود که حالا در تصویر منتشره از کیس این دستگاه می‌توانیم مطابقت بین آن‌ها را مشاهده کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)