خانهاخبار
تولید انبوه پردازنده 7 نانومتری گلکسی نوت 20 آغاز شد

تولید انبوه پردازنده 7 نانومتری گلکسی نوت 20 آغاز شد

یکی از تأمین کنندگان قطعات محصولات سامسونگ، تولید انبوه چیپست Galaxy Note 20 را آغاز کرده است.
۱۳۹۸/۱۲/۶

در فوریه 2018، مسئولان سامسونگ ششمین پایگاه خط تولید محصولات خود در شهر هواسئونگ کره جنوبی را افتتاح کردند و حالا، شاهد آغاز تولید انبوه پردازنده 7 نانومتری Ultraviolet مخصوص گلکسی نوت 20 در این پایگاه هستیم.

خط تولید V1 هم اینک مشغول تولید چیپست‌های 6 و 7 نانومتری است. بد نیست بدانید که تکنولوژی لیتوگرافی EUV به مهندسان این امکان را می‌دهد تا ابعاد پترن‌های روی ویفرها را تا حد ممکن کوچک کرده و به این ترتیب، امکان طراحی و توسعه پردازنده‌های فوق باریک با قابلیت‌های خاص را به آنها می‌دهد.

این چیپست‌های موبایلی، به احتمال زیاد برای نسل آینده اپلیکیشن‌های مبتنی بر 5G، هوش مصنوعی و سازگار با خودروها طراحی شده است. آقای دکتر ES Jung، رئیس و هدایت کننده تیم تآمین کنندگان سامسونگ در این باره می‌گوید:

همگام با نوآوری در شاخه تکنولوژی و طراحی، تولید مواد اولیه مرغوب و باکیفیت برای ساخت محصولات هوشمند، همواره از اولویت‌های کمپانی سامسونگ به حساب می‌آید. از آنجا که ما خط تولید خود را همواره بهبود بخشیده و توانایی خود را بالا می‌بریم، به این ترتیب امکان پاسخ به تقاضاهای زیاد نیز امکان پذیر بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا مشتریان خود را همواره خوشحال نگه داریم.

هنوز مشخص نیست که این پردازنده برای گلکسی نوت 20 نیز در نظر گرفته خواهد شد یا خیر. اما اگر چنین امری به وقوع نپیوندد، مطمئنا شاهد قرارگیری این قطعه سخت‌افزاری در گلکسی S21 که سال آینده میلادی به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود، خواهیم بود.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad13759

۱۳۹۸/۱۲/۸
فکر کنم اس ۲۱ از پنج نانو استفاده کنه سام