خانهاخبار
گوشی Realme X50 Pro 5G با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

گوشی Realme X50 Pro 5G با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

شرکت ریلمی امروز از پرچمدار قدرتمندی به نام X50 Pro 5G رونمایی کرد که از چیپست اسنپدراگون 865 استفاده می‌کند و نمایشگری 6.44 اینچی دارد که دارای نرخ نوسازی 90 هرتزی است.
۱۳۹۸/۱۲/۶

ریلمی بالاخره از پرچمدار Realme X50 Pro 5G در کشور هند رونمایی کرد. این دستگاه نسخه پیشرفته Realme X50 عادی است که در ماه ژانویه در چین معرفی شده بود. موبایل X50 Pro از نمایشگری ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ دارد. این گوشی طبیعتا مجهز به فناوری 5G است و در ادامه می‌خواهیم نگاهی دقیق‌تر به مشخصات و ویژگی‌های آن بیندازیم.

Realme X50 Pro 5G نمایشگری ۶.۴۴ اینچی از نوع سوپر امولد دارد که رزولوشن آن +FHD و نرخ نوسازی‌اش ۹۰ هرتزی است. صفحه نمایش این گوشی که از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند دارای حسگر اثرانگشت است و در گوشه بالای سمت چپ خود حفره‌ای بیضی‌شکل دارد که میزبان یک دوربین سلفی دوگانه است. سنسورهای این دوربین شامل لنز اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است که به ترتیب دارای دیافراگم‌های f/2.5 و f/2.2 هستند. گوشی ریلمی از اندروید ۱۰ و جدیدترین نسخه از رابط کاربری Realme UI استفاده می‌کند.

موتور محرک Realme X50 Pro 5G چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ است که همراه با ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 به بازار می‌آید. این دستگاه شکاف کارت حافظه ندارد. X50 Pro انرژی خود را از یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که به فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی SuperDart مجهز است. این فناوری می‌تواند باتری دستگاه را ظرف مدت ۳۵ دقیقه شارژ کند. موبایل جدید ریلمی برای کنترل دمای دستگاه در هنگام گیمینگ از سیستم خنک‌سازی ویژه‌ای استفاده می‌کند و از بلندگوهای استریو برخوردار شده تا تجربه صوتی جذابی را به ارمغان بیاورد.

image

در قاب عقب Realme X50 Pro 5G دوربینی چهارگانه با چین عمودی به چشم می‌خورد. در این دوربین یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و قابلیت فیلمبرداری 30fps 4K، یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم هیبریدی ۲۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۹ درجه‌ای و یک لنز پرتره ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. ایکس ۵۰ پرو از دو سیم کارت، وای فای ۶، بلوتوث ۵، جی‌پی‌اس دوگانه و ان‌اف‌سی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین به درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون مجهز است. ابعاد این گوشی ۱۵۸ در ۷۴ در ۸.۹ میلی متر و وزن آن ۲۰۵ گرم است.

Realme X50 Pro 5G از امروز با رنگ‌های سبز و قرمز در وب‌سایت ریلمی و فروشگاه فلیپ‌کارت عرضه می‌شود و قیمت آن از قرار زیر است:

  • مدل ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۴۸ دلار
  • مدل ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۷۲۳ دلار
  • مدل ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۸۱۰ دلار

ریلمی امروز در مراسم خود اعلام کرد که در تاریخ ۶ مارس از دستبند سلامتی خود رونمایی می‌کند. به‌علاوه، آن‌ها تایید کردند که اولین تلویزیون هوشمند این شرکت در سه‌ماهه دوم امسال معرفی خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)