خانهاخبار
هوآوی لپتاپ MateBook X Pro را با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی کرد

هوآوی لپتاپ MateBook X Pro را با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی کرد

هوآوی امروز در مراسمی از نسخه جدید لپتاپ‌های سری میت‌بوک D و میت‌بوک پرو ایکس رونمایی کرد. این محصولات حالا به پردازنده‌های نسل دهم اینتل مجهز شده‌اند.
۱۳۹۸/۱۲/۵

هوآوی امروز لپتاپ میت‌بوک ایکس پرو خود را با افزودن رنگ جدید سبز و نسل دهم پردازنده‌های اینتل به‌روز کرد. طراحی این دستگاه بدون تغییر باقی مانده و همچنان از نمایشگری ۱۳.۹ اینچی لمسی با روشنایی ۴۵۰ نیت به همراه رزولوشن ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل استفاده می‌کند. این دستگاه در زیر دکمه پاور خود حسگر اثر انگشت دارد و وزن آن ۱.۳ کیلوگرم است. وبکم میت‌بوک پرو به شکل پاپ‌آپ درون یکی از دکمه‌های کیبورد قرار دارد.

لپتاپ به‌روزشده هوآوی از پردازنده نسل دهم اینتل استفاده می‌کند و می‌توانید مدل آن را از میان پیکربندی‌هایی تا حداکثر Core i7 با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی را انتخاب کنید. نسخه Core i7 این دستگاه از کارت گرافیک Nvidia MX250 استفاده می‌کند. این لپتاپ مثل مدل قبلی آن یک درگاه USB-A و دو درگاه USB-C دارد.

image

افزون بر این، هوآوی خط تولید لپتاپ‌های اقتصادی MateBook D را هم با پردازنده‌های نسل دهم اینتل به‌روز کرده است. هر دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی این سری دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ هستند و مثل میت‌بوک ایکس پرو طراحی لبه‌به‌لبه دارند. این دستگاه‌ها را می‌توانید با حداکثر پیکربندی Core i7 به همراه ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دریافت کنید.

مدل ۱۴ اینچی میت‌بوک دی یک درگاه USB-C و دو درگاه USB-A، یک درگاه HDMI و یک جک هدفون دارد. مدل ۱۵ اینچی نیز دارای شرایط مشابهی است اما یک درگاه USB-A بیشتر دارد.

جدیدترین مدل میت‌بوک ایکس پرو از ماه آوریل با قیمت پایه ۱۴۹۹ یورو برای مدل Core i5 با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)