خانهاخبار
هوآوی MatePad Pro برای بازار جهانی معرفی شد

هوآوی MatePad Pro برای بازار جهانی معرفی شد

تبلت قدرتمند میت‌پد پرو امروز رسما در رویداد هوآوی معرفی شد تا به بازار جهانی راه پیدا کند. این دستگاه از چیپست Kirin 990 استفاده می‌کند و نمایشگری 10.8 اینچی دارد.
۱۳۹۸/۱۲/۵

هوآوی چند وقت پیش تبلت MatePad Pro را در بازار چین معرفی کرده بود، اما امروز با برگزاری مراسمی اختصاصی از عرضه جهانی این تبلت قدرتمند خبر داد. این شرکت می‌خواست در MWC 2020 به صورت جهانی از میت‌پد پرو رونمایی کند، اما لغو آن مراسم باعث شد کار معرفی این دستگاه به رویداد امروز بکشد.

میت‌پد پرو از چیپست پرچمدار Kirin 990 استفاده می‌کند که پیش‌تر آن را روی میت ۳۰ پرو و آنر ۳۰ پرو دیده بودیم. این دستگاه ۶ یا ۸ گیگابایت رم دارد و از مشخصاتی برخوردار است که نشان می‌دهد هوآوی آن را برای نبرد با آیپد پرو اپل به بازار فرستاده است.

image

تبلت چینی‌ها دارای نمایشگری ۱۰.۸ اینچی از نوع LCD است که در گوشه آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته. در قاب عقب هم شاهد حضور دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی هستیم. میت‌پد پرو قلمی به نام M Pencil دارد که با قرار گرفتن روی این دستگاه می‌تواند شارژ شود. این قلم قابلیت تشخیص ۴ هزار سطح فشار را دارد و ابزار مناسبی برای طراحی‌ها و کارهای مشابه آن است.

هوآوی میت‌پد پرو از یک باتری ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که مجهز به فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی است. این دستگاه با شارژ بیسیم و شارژ بیسیم معکوس نیز سازگاری دارد. قیمت این دستگاه برای بازار جهانی هنوز اعلام نشده، اما برخلاف آیپد پرو اپل، این تبلت با کیبورد و قلم به بازار می‌آید و لازم نیست آن‌ها را جدا تهیه کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)