خانهاخبار
گوشی بلک شارک 3 روز 13 اسفند معرفی می‌شود

گوشی بلک شارک 3 روز 13 اسفند معرفی می‌شود

بر اساس اعلام رسمی برند بلک شارک، گوشی هوشمند جدید آن‌ها با نام بلک شارک 3 در تاریخ 13 اسفند معرفی خواهد شد. این گوشی نسخه‌ای ویژه تنسنت گیمز خواهد داشت.
۱۳۹۸/۱۲/۷

موبایل گیمینگ بعدی برند بلک شارک در تاریخ ۳ مارس مصادف با ۱۳ اسفند معرفی خواهد شد. این برندِ زیرمجموعه شیائومی آماده است تا اولین گوشی هوشمند مجهز به 5G خود را با نام Black Shark 3 به‌زودی به دست کاربران برساند.

بلک شارک ۳ از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوآلکام به همراه حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و نمایشگری با کیفیت QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، انتظار داریم که این تلفن هوشمند با یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۵ واتی به بازار بیاید.

برند بلک شارک چندی قبل از همکاری با بخش گیمینگ شرکت تنسنت خبر داد و اعلام کرد که افزون بر معرفی نسخه‌ای ویژه از موبایل‌های خود برای این کمپانی، بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری جدیدی را در گوشی‌های بعدی خود برای محصولات تنسنت در نظر خواهد گرفت. از محصولات تنسنت گیمز می‌توانیم به بازی محبوب پابجی اشاره کنیم.

برند بلک شارک پست مربوط به رویداد بلک شارک ۳ را از طریق دستگاهی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده که عنوان آن Tencent Black Shark 3 است. در نتیجه اکنون دیگر می‌توانیم مطمئن باشیم که تلفن هوشمند بعدی این برند نسخه‌ای ویژه خواهد داشت که در تاریخ ۱۳ اسفند معرفی خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad13759

۱۳۹۸/۱۲/۸
620000 امتیاز انتیتیو