خانهاخبار
گوشی اکسپریا 10 II معرفی شد | بررسی مشخصات فنی

گوشی اکسپریا 10 II معرفی شد | بررسی مشخصات فنی

محصول جدید سونی با نام Xperia 10 II به دنیای تکنولوژی معرفی شد.
۱۳۹۸/۱۲/۵

سونی امروز در رویدادی اختصاصی، اقدام به معرفی محصولی جدید به نام Xperia 10 II (به صورت اکسپریا 10 مارک 2 خوانده می‌شود) کرد.

از جمله مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه، می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 665، چهار گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. پشت بدنه این محصول، دوربین سه گانه را شاهد هستیم که از ترکیب لنز‌های اصلی، اولترا واید و تلفوتو تشکیل شده است و بزرگ ترین باتری در میان گوشی‌های میان رده سونی، مسئولیت تآمین توان آن را بر عهده گرفت است.

image

اکسپریا 10 مارک 2 به نمایشگر 6 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 21:9 مجهز است. دوربین اصلی دستگاه 12 مگاپیکسلی بوده و دو لنز 8 مگاپیکسلی، به ترتیب ایفاگر نقش دوربین اولتراواید و تلفوتو خواهند بود. چینش آنها به صورت عمودی بوده و در قسمت بالا، سمت چپ بدنه دیده می‌شوند.

برای علاقمندان به سلفی، دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که در مرکز نمایشگر و درون ناچ قطره‌ای دیده می‌شود.

image

اکسپریا 10 مارک 2 سونی علیرغم افزایش ارتفاع و عرض، حدودا 10 درصد نسبت به Xperia 10 سبک‌تر شده است. باتری 3600 میلی آمپر ساعتی این محصول نیز نسبت به مدل یاد شده، حدودا 25 درصد افزایش ظرفیت داشته است. تکنولوژی Xperia Adaptive Charging نیز برای محصول جدید سونی در نظر گرفته شده که کمک می‌کند تا طول عمر باتری دستگاه تا حد ممکن افزایش پیدا کند.

با وجود افزایش ظرفیت باتری که به آن اشاره کردیم، ضخامت دستگاه کمی کمتر شده است. همچنین با دریافت گواهی IP65 و iP68، مقاومت Xperia 10 II سونی در مقابل آب و گرد و غبار تضمین شده. گوریلا گلس 6 نیز در پشت و جلوی بدنه، زیبایی خاصی به محصول جدید سونی بخشیده است.

اکسپریا 10 مارک 2 در فصل بهار سال جاری میلادی، در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. متأسفانه تا این لحظه، اطلاعاتی در مورد قیمت آنها در دسترس نیست.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)