خانهاخبار
نسل جدید ایرپاد، آیپاد تاچ و اپل TV در یک سیستم خرده‌فروشی مشاهده شد

نسل جدید ایرپاد، آیپاد تاچ و اپل TV در یک سیستم خرده‌فروشی مشاهده شد

بر اساس گزارش تحلیل‌گر دنیای فناوری، جان پراسر، در سیستم خرده‌فروشی شرکت Target نام چند محصول جدید از سری ایرپاد، آیپاد تاچ و اپل تی‌وی مشاهده شده است.
۱۳۹۸/۱۲/۵

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، می‌دانید که در چند وقت اخیر شایعاتی درباره تولید محصولی به نام ایرپاد پرو لایت منتشر شده است. این خبر توسط وب‌سایت دیجی‌تایمز اعلام شد که مدعی بود زنجیره تامین تایوانی اپل روی تولید آن کار می‌کند. با وجود این که تحلیل‌گر معروف مسائل اپل، مینگ-چی کو، انتظار دارد که اپل تا اواسط سال جاری میلادی ایرباد بیسیم جدیدی معرفی کند، ولی این محصول در نگاه کو نه محصولی با عنوان «لایت» بلکه محصولی رده بالا است.

با این حال، تحلیل‌گر دنیای تکنولوژی، جان پراسر، اخیرا در توئیتی گفته از کارکنان شرکت خرده‌فروشی Target شنیده که دستگاه تازه و ناشناخته‌ای در سیستم خرده‌فروشی و اسکنرهای UPC این شرکت مشاهده شده است. این دستگاه با عنوان (Apple AirPods (X Generation محصولی است که برچسب قیمت ۳۹۹ دلاری دارد. وب‌سایت اپل اینسایدر در گفتگو با کارمندان شرکت تارگت دریافته که این شرکت در پایانه‌های فروش خود از جانگهدار (Placeholder) استفاده می‌کند، اما اطلاعات مربوط به قیمت از طرف تولیدکننده ارائه می‌شود و معمولا دقیق است. وقتی پای جانگهدارها وسط می‌آید، این محصولات معمولا ظرف مدت یک هفته تا یک ماه پس از اولین مشاهده در سیستم عرضه می‌شوند. این زمان‌بندی می‌تواند با رویداد ماه مارس اپل همخوانی داشته باشد.

image

پراسر می‌گوید ایرپادی که تحت عنوان نسل X در این سیستم ثبت شده می‌تواند همان هدفون رو-گوشی StudioPods باشد. این تحلیل‌گر تصویری مفهومی از هدفون مذکور را به اشتراک گذاشته است. افزون بر این، وب‌سایت 9to5Mac نیز در گفتگو با تارگت به تصاویری دست یافته که در آن می‌توانیم اشاره به محصولاتی مثل Apple TV Gen X با قیمت ۱۷۹ دلار، Apple Watch Series X Band با قیمت صفر دلار و Apple iPod Touch X Generation با قیمت ۳۹۹ دلار را ببینیم. نکته جالب توجه این است که قیمت‌های اعلام‌شده با قیمت اپل تی‌وی ۳۲ گیگابایتی 4K و جدیدترین نسل آیپاد تاچ ۲۵۶ گیگابایتی مطابقت دارد. تمام این محصولات احتمالا در ماه مارس، همزمان با رونمایی از آیفون ۹ و آیپد پرو جدید معرفی خواهند شد.

با تمام این تفاصیل، ذکر این نکته حائز اهمیت است که شرکت تارگت هنوز پروژه پد شارژر لغوشده AirPower را در سیستم خود دارد. در نتیجه، شاید بهتر باشد این خبر را با کمی تردید در گوشه ذهن خود داشته باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

solin

۱۳۹۸/۱۲/۵
سلام ممنون از مطلب خیلی خوبتون واقعا عالی بود. جی اس ام مثل همیشه یه سایت فوق العادست. من ایرپاد رو از سایت هاکان موبایل خریدم. واقعا محصول بی نظیریه . ازش واقعا راضیم. البته مال من مدلش فرق داره . دفعه بعد انشالله این مدل بیاد تو بازار و من میخرمش.
بازم ممنون جی اس ام