خانهاخبار
تصویر گوشی هوشمند Infinix S5 Pro با دوربین پاپ آپ منتشر شد

تصویر گوشی هوشمند Infinix S5 Pro با دوربین پاپ آپ منتشر شد

تصاویر زنده گوشی اینفینیکس اس 5 پرو امروز در رسانه‌های خبر منتشر شد.
۱۳۹۸/۱۲/۵

تصویر گوشی هوشمند Infinix S5 Pro که تا به این لحظه به صورت رسمی منتشر نشده، امروز در رسانه‌های خبری رویت شد. این عکس‌ها با برخی افراد سرشناس در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی در میان گذاشته شد و آنها نیز مدعی شدند که این تصاویر، به گوشی معرفی نشده اینفینیکس اس 5 پرو تعلق دارد.

این عکس‌ها، برخی مشخصات این محصول را نیز افشا می‌کند که در این مطلب، به بیان آن‌ها می‌پردازیم.

در تصویر زیر، به وضوح مشخص است که گوشی هوشمند یاد شده از نمایشگر بزرگی برخوردار خواهد بود. اینفینیکس S5 به صفحه نمایش 6.6 اینچی مجهز بود و به عنوان سایر مشخصات سخت‌افزاری آن، می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای Helio P22 و چهار گیگابایت رم اشاره کرد. انتظار می‌رود که در نسخه پرو، این اعداد و ارقام تا حد محسوسی افزایش پیدا کند.

image

 

دوربین اصلی دستگاه، به نظر می‌رسد که به لنز اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز باشد و در کنار آن، دو لنز دیگر نیز دیده می‌شود که تا این‌جای کار، اطلاعاتی در مورد عملکرد آن‌ها در دسترس نیست.

دوربین سلفی دستگاه، با مکانیستم پاپ آپ در بالای بدنه جای خوش کرده است. رزولوشن آن هنوز مشخص نیست، اما آنچنان که از تصاویر زیر برمی‌آید، به ویژگی HDR خودکار مجهز است.

image

image

 

تا به این لحظه، همین عکس‌ها و اطلاعاتی که از آن‌ها می‌توان دریافت کرد، در مورد این محصول در دسترس قرار گرفته است. مطمئنا به محض کسب اطلاعات بیشتر، شما را در جریان خواهیم گذاشت. لذا همواره با جی اس ام همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

وحید

۱۳۹۸/۱۲/۵
گوشی infinix !!؟ ???
اولین باره که اسمش رو دیدم! توی سایت شما جستجو کردم و هیچ چیزی ازش پیدا نکردم.
بهتر بود ابتدای این خبر، برند infinix رو یکم معرفی میکردین!
(تولید کننده گوشی های هوشمند در هند)