خانهاخبار
قدرت شارژ گلکسی اس 20 اولترا تست شد: فوق‌العاده پر سرعت

قدرت شارژ گلکسی اس 20 اولترا تست شد: فوق‌العاده پر سرعت

گوشی هوشمند Galaxy S20 Ultra سامسونگ به همراه شارژر Fast Charge در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
۱۳۹۸/۱۲/۴

همان طور که مستحضر هستید، خانواده اس 20 سامسونگ یازدهم فوریه مصادف با 22 بهمن ماه معرفی و اخیرا نیز در اختیار برخی اصحاب رسانه برای بررسی قرار گرفته است. بهترین محصول این خانواده، یعنی Galaxy S20 Ultra به همراه شارژر فست شارژ درون جعبه عرضه می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم سرعت شارژ گلکسی اس 20 اولترا به کمک شارژر Fast Charge آن را با هم بررسی کنیم.

در ابتدای امر، بد نیست بدانید که این محصول به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز است که در نوع خود، ظرفیت بالایی به حساب می‌آید. بیایید با هم وارد این بررسی شویم و ببینیم که این باتری غول پیکر، چه مقدار زمان برای شارژ شدن نیاز خواهد داشت.

این تست با آداپتوری که درون جعبه Galaxy S20 Ultra قرار گرفته انجام شده است. این آداپتور 25 واتی با یک کابل USB-C عرضه می‌شود. به این معنا که هر دو سر کابل شارژ این محصول، پورت USB-C قرار گرفته که همین موضوع، سرعت انتقال اطلاعات و شارژ دستگاه را بالا می‌برد.

سرعت شارژ گلکسی اس 20 اولترا

  • در 15 دقیقه: 32 درصد
  • در 30 دقیقه: 62 درصد
  • در 45 دقیقه: 89 درصد
  • در 59 دقیقه: 100 درصد

بله درست متوجه شدید. شارژ کامل گلکسی اس 20 اولترا با باتری غول پیکر 5000 میلی آمپر ساعتی کمتر از یک ساعت انجام خواهد شد.

بد نیست بدانید که آداپتور 25 واتی قرار گرفته درون جعبه Galaxy S20 Ultra برای افراد عادی کاملا مناسب به نظر می‌رسد. اما اگر نیاز به سرعت بیشتری دارید، می‌توانید آداپتور 45 واتی که به صورت جداگانه به فروش می‌رسد را خریداری کنید. 

image

 

در این مرحله، نتایج تست شارژ با آداپتور 45 واتی را با هم بررسی می‌کنیم:

  • در 15 دقیقه: 37 درصد
  • در 30 دقیقه: 70 درصد
  • در 45 دقیقه: 92 درصد
  • در 59 دقیقه: 100 درصد

شارژر 45 واتی، قدرت خود را از ابتدای امر به رخ می‌کشد. تنها در 15 دقیقه، شارژ دستگاه را به 37 درصد می‌رساند و پس از گذشت نیم ساعت، شما 70 درصد شارژ در اختیار خواهید داشت. این در حالی است که اعداد و ارقام یاد شده برای شارژر 25 واتی به ترتیب 32 و 62 درصد است. اما از میانه راه به سمت انتها، سرعت شارژ به حالت عادی خود برمی‌گردد و زمان شارژ کامل دستگاه، هیچ گونه تفاوتی با مدل اصلی قرار گرفته درون جعبه ندارد.

پس اگر به دنبال افزایش سرعت شارژر سریع مقطعی، به عنوان مثال برای رساندن شارژ از صفر تا 50 درصد هستید، می‌توانید آداپتور 45 واتی که به مبلغ 50 دلار به فروش می‌رسد را خریداری کنید. اما اگر در حالت معمول می‌خواهید گوشی خود را شارژ کرده و آن را از 0 به 100 برسانید، تفاوتی میان این دو گزینه وجود نداشته و نیاز نیست تا هزینه بیشتری را متقبل شوید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)