خانهاخبار
پیش فروش نسخه Thom Brown Edition گلکسی زد فلیپ در کره جنوبی آغاز شد

پیش فروش نسخه Thom Brown Edition گلکسی زد فلیپ در کره جنوبی آغاز شد

پیش فروش نسخه تام براون ادیشن محصول جدید سامسونگ با نام Galaxy Z Flip در کره جنوبی به تازگی آغاز شده است.
۱۳۹۸/۱۲/۴

همان طور که می‌دانید، مسئولان سامسونگ در رویداد یازدهم فوریه مصادف با 22 بهمن ماه خود، از محصولات جدید زیر رونمایی کردند:

  • گلکسی اس 20
  • گلکسی اس 20 پلاس
  • گلکسی اس 20 اولترا
  • گلکسی زد فلیپ

اما در این میان، کره‌ای‌ها با مشارکت Thom Browne نسخه ادیشن گلکسی زد فلیپ را نیز در این رویداد به دنیای تکنولوژی معرفی و به نمایش گذاشتند. حال در کشور کره جنوبی که مقر اصلی این کمپانی است، پیش فروش نسخه تام براون Galaxy Z Flip آغاز شده است.

البته بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از عرضه، این محصول به صورت کامل Sold Out شد. مسئولان سامسونگ برای ارائه این محصول، فروشگاه‌های فیزیکی متعددی را در نظر گرفته بودند. اما در راستای شیوع بیماری کورونا در سراسر جهان، این کمپین‌ها لغو شد.

بر اساس گزارش‌ها، نسخه تام براون ادیشن گلکسی زد فلیپ در کشور کره جنوبی به قدری محبوب شده است که در ابتدای عرضه، وبسایت کمپانی سامسونگ از دسترس خارج شد. تا این لحظه، مسئولان کره‌ای هیچ گونه اعداد و ارقامی از میزان فروش این محصول اظهار نکرده‌اند.

image

نسخه تام براون ادیشن گلکسی زد فلیپ به صورت پیش فرض با رنگ خاکستری همراه بوده و نوار معروف برند Thom Browne نیز در میانه آن به چشم می‌خورد. همچنین سامسونگ برای ست شدن محصولات خود، گلکسی بادز پلاس و گلکسی واچ اکتیو 2 را نیز با مشارکت برند تام براون طراحی و عرضه نموده است. همچنین بد نیست بدانید که این مدل‌ها، به والپیپر، تم (Theme) و رینگ تون‌های اختصاصی نیز مجهز هستند.

این مجموعه در کشور کره جنوبی با مبلغ 2,970,777 won (حدودا 2464 دلار) به فروش می‌رسد. اما قیمت این سری از محصولات در کشور آمریکا، 2480 دلار در نظر گرفته شده است. اگر مجموع قیمت محصولات اصلی، یعنی گلکسی زد فلیپ (1380 دلار)، گلکسی بادز پلاس (150 دلار) و گلکسی واچ اکتیو 2 (250 دلار) را محاسبه کنید، متوجه می‌شوید که برای خرید نسخه تام براون تمامی این مدل‌ها، باید 700 دلار بیشتر پرداخت نمایید تا به محصولاتی با طراحی خاص دست پیدا کنید.

برای افرادی که درخواست پیش فروش این محصول را در کشور کره جنوبی و از طریق وب سایت این کمپانی به ثبت رسانده‌اند، تاریخ تحویل در ماه مارچ به آن‌ها گزارش شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)