خانهاخبار
اکسپریا L4 با دوربین سه‌گانه و نسبت تصویر 21 به 9 معرفی شد

اکسپریا L4 با دوربین سه‌گانه و نسبت تصویر 21 به 9 معرفی شد

تلفن هوشمند جدید سونی اکسپریا L4 نام دارد که از برخی جنبه‌ها شبیه اکسپریا 1 است. این گوشی دارای دوربینی سه‌گانه است و از نمایشگری بلند با نسبت تصویر 21:9 استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۱۲/۲

سونی دیروز از موبایل جدیدی به نام اکسپریا L4 رونمایی کرد که پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی خود دارد. این دستگاه خیلی از ویژگی‌های پرچمدار اکسپریا ۱ را به ارث برده و از این رو دارای دوربینی سه‌گانه، نمایشگری با نسبت تصویر ۲۱:۹ و حسگر اثر انگشت کناری است.

اکسپریا L4 نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع LCD با کیفیت +HD دارد و درازای آن از اکسپریا L3 که از نسبت تصویر ۱۸:۹ استفاده می‌کرد بیشتر است. این دستگاه با نسبت تصویر ۲۱:۹ شباهت بیشتری به اکسپریا ۱ پیدا کرده. نسبت تصویر کشیده این دستگاه به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر بتوانید دو اپلیکیشن را به صورت همزمان در حالت عمودی اجرا کنید.

image

دوربین سه‌گانه اکسپریا L4 شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص فاز خودکار، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی در بخش سلفی یک لنز ۸ مگاپیکسلی دارد که در ناچی قطره‌ای در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

یکی از بخش‌هایی که این گوشی در آن تغییر خاصی نسبت به نسخه‌های قبلی نداشته، بخش پردازش است. اکسپریا L4 از پردازنده هلیو P22 به همراه ۳ گیگابایت رم استفاده می‌کند. تلفن هوشمند جدید سونی جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد و از فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد.

اکسپریا L4 یک باتری ۳۵۸۰ میلی آمپر ساعتی دارد که نسبت به باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی اکسپریا L3 ارتقا یافته است. این باتری حالا از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. سونی این موبایل را از بهار امسال در دو رنگ مشکی و آبی روانه بازار می‌کند. با این حال قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)