خانهاخبار
هوندا سیویک Type R Sport Line رونمایی شد

هوندا سیویک Type R Sport Line رونمایی شد

هوندا مدل جدید خودروی سیویک تایپ آر را معرفی کرد. هوندا سیویک Type R Sport Line طراحی اسپرتی دارد.
۱۳۹۸/۱۲/۲

هوندا سیویک Type R Sport Line جدیدترین خودروی این برند محبوب ژاپنی بوده که بدون بال عقب در کشورهای اروپایی به فروش می‌رسد. هوندا به‌جای بال، از یک اسپویلر بزرگ برای این خودرو استفاده کرده است. هوندا برنامه‌ای برای عرضه این نسخه در آمریکای شمالی ندارد. هوندا سیویک Type R یک خودروی قدرتمند است که در ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسد و همین موضوع مانع از عرضه مدل جدید آن در این کشور می‌شود.

image

هوندا سیویک Type R Sport Line از رینگ‌های 19 اینچی با رنگ خاکستری تیره و پره‌های V شکل بهره می‌برد. هوندا برای این خودرو لاستیک‌های میشلن Pilot Sports 4S را درنظر گرفته است. این لاستیک‌ها در مقایسه با مدل استاندارد، سواری نرم‌تری برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد و صداهای مزاحم و لرزش‌های کمتری به کابین منتقل می‌شود. تریم قرمز رنگ برای این خودرو درنظر گرفته نشده است اما هوندا این خودروی هاچ بک جذاب را با رنگ آبی در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

image

در کابین با صندلی‌های اسپرتی روبه‌رو هستیم که از دوخت قرمز رنگ بهره می‌برد. هوندا برای فرمان از آلکانترا استفاده کرده است. دسته دنده به صورت قطره آب طراحی شده است. هوندا سیویک Type R Sport Line از موتور یکسان با Type R بهره می‌برد، البته موتور نسخه اروپایی در آن مورد استفاده قرار گرفته است. این خودرو دارای موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ بوده که قدرتی برابر با 315 اسب بخار تولید می‌کند. مدل مخصوص ایالات متحده آمریکا هوندا سیویک Type R دارای موتوری با امکان تولید 295 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور است. این خودروی ژاپنی تنها با گیربکس 6 سرعته دستی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)