خانهاخبار
پایین‌رده LG W10 Alpha با دو سیم کارت مجهز به VoLTE معرفی شد

پایین‌رده LG W10 Alpha با دو سیم کارت مجهز به VoLTE معرفی شد

ال‌جی امروز از تلفن هوشمند پایین‌رده جدیدی به نام LG W10 Alpha رونمایی کرده که با قیمت زیر 150 دلار از دو سیم کارت مجهز به VoLTE پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۸/۱۲/۲

پس از لغو کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰، حالا ال‌جی دست به رونمایی از محصولاتی زده که قرار بود به MWC 2020 بروند. این شرکت ابتدا گوشی‌های جدید سری K را معرفی کرد، و امروز نوبت به تلفنی اقتصادی به نام LG W10 Alpha رسیده است. این دستگاه می‌خواهد به نبرد با دستگاه‌های مقرون به صرفه چینی برود.

LG W10 Alpha با قیمت تقریبی ۱۴۰ دلار از اندروید ۹ استفاده می‌کند و مجهز به چیپست Unisoc SC9863A است که پیش‌تر آن را در گوشی‌هایی مثل آلکاتل 1s دیده بودیم. این چیپست تراشه‌ای ۲۸ نانومتری با هشت هسته کورتکس A55 است که با سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتز کار می‌کنند. در این گوشی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته که می‌توانید آن را با کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا دهید.

image

LG W10 Alpha نمایشگری ۵.۷۱ اینچی با رزولوشن +720p دارد و از نسبت تصویر ۱۹:۹ استفاده می‌کند. در بالای این پنل ناچی به شکل قطره‌ای دیده می‌شود که میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. همچنین دوربینی ۸ مگاپیکسلی هم در قاب عقب به چشم می‌خورد که البته قابلیت فوکوس خودکار و فیلمبرداری 1080p دارد.

موبایل پایین‌رده ال‌جی حسگر اثر انگشت ندارد، اما در عوض از قابلیت تشخیص چهره بهره می‌برد. ال‌جی مدعی است این گوشی می‌تواند ۱۲۸ نقطه از چهره را شناسایی کرده و قفل دستگاه را ظرف ۰.۳ ثانیه باز کند. LG W10 Alpha از دو سیم کارت با قابلیت VoLTE پشتیبانی می‌کند.

باتری این دستگاه یک باتری ۳۴۵۰ میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند تا ۱۲ ساعت مکالمه، ۲۹ ساعت پخش موسیقی و ۵ ساعت پخش فیلم داشته باشد. شایان ذکر است که LG W10 Alpha با LG W10 فرق می‌کند. LG W10 نمایشگری ۶.۱۹ اینچی دارد و به دوربینی دوگانه مجهز است. LG W10 Alpha در یک یک مدل تک‌رنگ مشکی به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)