خانهاخبار
بنچمارک گوشی V60 ThinQ 5G ال جی، مشخصات آن را افشا کرد!

بنچمارک گوشی V60 ThinQ 5G ال جی، مشخصات آن را افشا کرد!

به تازگی، مشخصات گوشی هوشمند ال جی با نام V60 ThinQ 5G در گیک بنچ لو رفته است!
۱۳۹۸/۱۲/۲

پیش از این، بر اساس برنامه‌ریزی‌ها بنا بر این بود که در کنفرانس MWC 2020، کمپانی ال جی از گوشی هوشمند جدید خود با نام V60 ThinQ 5G رونمایی کند، اما این رویداد جهانی به دلیل ویروس کورونا لغو شد و همین موضوع،‌ روند رونمایی از این محصول را با تعویق مواجه کرد. اما به تازگی، بنچمارک این گوشی هوشمند در گیک بنچ منتشر شده و مشخصات آن را لو داده است.

البته در این بنچمارک، به نام دستگاه به صورت مشخص اشاره نشده است. اما شماره ساخت LM-V600N به صورت واضح، به مدل 5G گوشی V60 ThinQ اشاره دارد. چرا که مدل پیشین این محصول با نام V50 ThinQ 5G با شماره ساخت LM-V500N معرفی و عرضه شد.

بر اساس اطلاعاتی که از گیک بنچ استخراج شده است، محصول جدید ال جی با سیستم عامل اندروید نسخه 10 و 8 گیگابایت رم همراه خواهد بود. پردازنده دستگاه با نام اختصاری Kona مشخص شده که به چیپست اسنپدراگون 865 اتلاق می‌شود.

image

 

متأسفانه این بنچمارک، اطلاعات سخت‌افزاری دیگری در مورد این محصول بیان نمی‌کند، اما تصاویری که اوایل ماه جاری در رسانه‌های خبری منتشر شد، خبر از نمایشگری مجهز به ناچ قطره‌ای، دوربین چهارگانه و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می‌داد. در قسمت پایین بدنه دستگاه نیز جک 3.5 میلی متری هدفون در کنار درگاه USB-C دیده می‌شود.

تا به این لحظه، مسئولین کمپانی ال جی هیچ حرف و سخنی در این مورد به میان نیاورده‌اند. اما از آنجا که نسل پیشین این محصول در ماه فوریه سال گذشته (2019) معرفی شد، لذا می‌توان امیدوار بود که V60 ThinQ 5G نیز به زودی و در آینده ای نه چندان دور، طی یک رویداد رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شود.

image

 

همان طور که اشاره شد، مسئولین ال جی هیچ کامنتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری و تصاویر لو رفته اظهار نکرده‌اند، لذا باید منتظر ماند و دید که محصول نهایی، چه ویژگی‌ها و مشخصاتی را با خود به همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۲/۲
به LG اعتقادی ندارم. مگر یخچا‌ل‌هاش? که پُر است از آبمیوه و شاخه‌مـوز و آناناس و سُس‌موشکی و شانهٔ تخّم‌‌غازِ ماشینی ??