خانهاخبار
هوآوی P40 و P40 پرو با ثبت شدن در TENAA به عرضه نزدیک‌تر شدند

هوآوی P40 و P40 پرو با ثبت شدن در TENAA به عرضه نزدیک‌تر شدند

پرچمداران آتی سری هوآوی P40 به‌تازگی در مرجع اطلاعاتی چینی TENAA به ثبت رسیده‌اند تا اکنون بیشتر از هر زمان دیگری به عرضه این دو محصول قدرتمند نزدیک شویم.
۱۳۹۸/۱۲/۲

هوآوی در حال آماده شدن برای رونمایی از نسل بعدی پرچمداران خود یعنی P40 و P40 پرو است. تاکنون اطلاعات مختلفی درباره این دو محصول منتشر شده و اگرچه هنوز چندین هفته تا زمانی معرفی آن‌ها باقی مانده، اما حالا شاهد ثبت این دو دستگاه در مرجع اطلاعات چینی TENAA هستیم.

با توجه به ثبت شدن محصولات سری P40 در مرجع TENAA احتمالا زمان زیادی تا عرضه این محصولات در کشور چین باقی نمانده است. با این حال هنوز اطلاعاتی در این باره منتشر نشده و فعلا نمی‌توانیم با قطعیت نظری بدهیم.

مطابق اطلاعات موجود در پایگاه داده TENAA، هوآوی پی ۴۰ از شماره مدل ANA-AN00 و ANA-TN00 و هوآوی پی ۴۰ پرو از شماره مدل ELS-AN00 و ELS-TN00 استفاده می‌کند. در حال حاضر هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات این دو گوشی در دسترس نیست، اما حداقل می‌توانیم مطمئن باشیم که هر دو دستگاه از ارتباطات 5G پشتیبانی می‌کنند.

با توجه به پشتیبانی از 5G در محصولات آتی هوآوی، این دستگاه‌ها احتمالا از تراشه Kirin 990 5G برخوردار هستند. پیش‌بینی می‌شود که در روزها و هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری درباره سری پی ۴۰ هوآوی منتشر شود. اما طبق شایعات قبلی، هوآوی پی ۴۰ دوربینی سه‌گانه خواهد داشت که شامل لنز اصلی ۵۲ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری است.

در آن سو، پی ۴۰ پرو دوربینی چهارگانه خواهد داشت که شامل یک لنز اصلی ۵۲ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی و، به جای لنز تله‌فوتو، یک لنز پریسکوپ شبیه هوآوی پی ۳۰ پرو است. گفته می‌شود که این لنز از زوم اپتیکال حداقل ۵ برابری پشتیبانی می‌کند. در کنار این‌ها یک سنسور تشخیص عمق زمان پرواز نیز در نظر گرفته شده است.

image

انتظار می‌رود که هوآوی در سری پی ۴۰ از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حسگر اثر انگشت زیر صفحه استفاده کند. در پنل جلوی این دو گوشی حفره‌ای دوگانه تعبیه می‌شود تا میزبان سنسورهای ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی باشد.

از آن‌جایی که هوآوی هنوز ذیل تحریم‌های آمریکا قرار دارد، این شرکت نمی‌تواند به خدمات موبایلی گوگل دسترسی داشته باشد. به همین خاطر آن‌ها قرار است از سیستمی به نام HMS یا خدمات موبایلی هوآوی استفاده کنند که شامل اپلیکیشن‌ها و خدمات بومی این کمپانی است. سری پی ۴۰ همچنان با اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI وارد بازار خواهد شد.

افزون بر هوآوی P40 و P40 پرو، انتظار داریم که هوآوی موبایل سومی با نام P40 لایت E نیز معرفی کند. این تلفن هوشمند مدتی قبل با پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۷ گیگاهرتزی، ۴ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۰ در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود.

هوآوی معمولا سری P پرچمداران خود را در ماه مارس معرفی می‌کند و انتظار داریم که آن‌ها امسال هم از همین برنامه تبعیت کنند. به این ترتیب، به زودی باید خبر رسمی زمان برگزاری رویداد رونمایی سری P40 از سوی هوآوی اعلام شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)