خانهاخبار
مشخصات دوربین، جنس بدنه و رنگ‌های احتمالی گلکسی فولد 2 فاش شد

مشخصات دوربین، جنس بدنه و رنگ‌های احتمالی گلکسی فولد 2 فاش شد

مکس واین‌باخ از وب‌سایت XDA Developers در توئیتی به صحبت درباره گلکسی فولد 2 سامسونگ پرداخته و اطلاعات تازه‌ای را درباره این تلفن هوشمند تاشو با ما به اشتراک گذاشته است.
۱۳۹۸/۱۱/۳۰

با معرفی دومین تلفن هوشمند تاشوی سامسونگ، حالا کم‌کم باید منتظر انتشار اخبار جدید در خصوص موبایل تاشوی بعدی این شرکت باشیم. چندی پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که نسل دوم گلکسی فولد احتمالا با نام داخلی Champ در حال تولید است. حالا منبعی دیگر اطلاعات بیشتری را درباره این تلفن هوشمند با ما به اشتراک گذاشته است.

مکس واین‌باخ از وب‌سایت XDA که در هفته‌های منتهی به آنکپد ۲۰۲۰ اطلاعات زیادی را درباره سری گلکسی اس ۲۰ منتشر کرده بود، ظاهرا حالا به جزئیات گلکسی فولد ۲ دست یافته است. او در صفحه توئیتر خود می‌گوید گلکسی فولد ۲ دارای دوربینی شبیه گلکسی اس ۲۰ پلاس است. واین‌باخ می‌نویسد:

گلکسی فولد ۲: پنل جلو نمایشگری از نوع Infinity V است. دوربین سلفی به صورت حفره‌ای یا زیر صفحه نمایش خواهد بود. قلم S Pen جدیدی در این دستگاه وجود دارد. دوربین آن مشابه گلکسی اس ۲۰ پلاس است. جنس بدنه از سرامیک و استیل ضدزنگ ساخته شده، و در رنگ‌های آبی، نقره‌ای، طلایی، صورتی و مشکی به بازار می‌آید.

با این حساب، گلکسی فولد ۲ دوربینی با لنزهای اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و زمان پرواز خواهد داشت. این دستگاه از قابلیت زوم اپتیکال هیبریدی ۳ برابری بهره‌مند می‌شود و زوم هیبریدی ۳۰ برابری خواهد داشت. در جلوی دستگاه می‌توانیم منتظر دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی باشیم.

فعلا مشخص نیست که واین‌باخ چطور این قدر زود به اطلاعات گلکسی فولد ۲ دست یافته، ولی او در گذشته بسیاری از اخبار مربوط به سامسونگ را به درستی منتشر کرده بود. اگر این گزارش درست باشد، گلکسی فولد ۲ شباهت‌های زیادی به سری گلکسی اس ۲۰ پیدا خواهد کرد.

با این همه، هنوز برای نتیجه‌گیری درباره گلکسی فولد ۲ زود است. فقط امیدواریم که نمایشگر این دستگاه نسبت به گلکسی زد فلیپ مقاومت بیشتری در برابر خط و خش داشته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)