خانهاخبار
رندر و مشخصات تبلت Galaxy Tab A 8.4 2020 لو رفت

رندر و مشخصات تبلت Galaxy Tab A 8.4 2020 لو رفت

طبق گزارش‌ها سامسونگ در حال کار روی تبلت جدیدی به نام Galaxy Tab A 8.4 2020 است و حالا به‌تازگی رندر و مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه به سطح اینترنت راه پیدا کرده است.
۱۳۹۸/۱۱/۳۰

سامسونگ هفته گذشته از پرچمداران اصلی خود یعنی خانواده گلکسی اس ۲۰ و البته گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ رونمایی کرد، اما به نظر نمی‌رسد که کار کره‌ای‌ها در آنپکد ۲۰۲۰ به پایان رسیده باشد، چون طبق گزارش‌ها این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه تبلتی جدید به نام Galaxy Tab A 8.4 2020 است.

مطابق رندری که از این دستگاه منتشر شده، حاشیه‌های کمی اطراف Galaxy Tab A 8.4 2020 دیده می‌شود، اما این حاشیه‌ها همچنان کاملا مشهود هستند. البته طبیعی است که در تبلت‌ها حاشیه بیشتری در نظر گرفته شود تا با توجه به ابعاد بزرگ‌تر آن‌ها، راحت‌تر بتوانید این محصولات را در دست بگیرید. به نظر می‌رسد که گلکسی تب جدید سامسونگ بدنه‌ای یکپارچه از جنش آلومینیوم دارد که برآمدگی کوچکی در گوشه بالای سمت چپ آن میزبان دوربین این تبلت است. در سمت راست بدنه دکمه‌های پاور و تنظیم صدا را می‌بینیم که دکمه پاور احتمالا قابلیت دکمه بیکسبی را هم خواهد داشت.

با وجود این که در حال حاضر اطلاعات موثقی درباره مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب A 8.4 2020 در دسترس نیست، اما Google Play Console اطلاعاتی را در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم کمی بیشتر با این تبلت آشنا شویم. بر اساس اطلاعات موجود در این مرجع، تبلت سامسونگ نمایشگری ۸.۴ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد و از چیپست اگزینوس ۷۹۰۴ استفاده می‌کند.

image

این چیپست تراشه‌ای هشت هسته‌ای است که همراه با ۳ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. فعلا چیزی درباره حافظه داخلی این دستگاه نمی‌دانیم، اما این احتمال وجود دارد که Galaxy Tab A 8.4 2020 حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد و از طریق کارت حافظه بتوانید این میزان را ارتقا دهید.

نکته عجیب درباره اطلاعات Google Play Console این است که گفته شده Galaxy Tab A 8.4 2020 به جای اندروید ۱۰ از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ محصول مذکور را ابتدا با اندروید ۹ آزمایش می‌کرده تا بعدا آن را به اندروید ۱۰ آپدیت کند. در نتیجه فعلا نمی‌توانیم نظر قاطعانه‌ای بدهیم.

در حال حاضر تاریخ دقیقی برای عرضه تبلت جدید سامسونگ مشخص نشده، اما با توجه به انتشار اطلاعات مربوط به این دستگاه می‌توانیم حدس بزنیم که زمان زیادی را رونمایی از آن باقی نمانده است. این غول کره‌ای معمولا تبلت‌های خود را در رویدادهای آنپکد معرفی نمی‌کند، در نتیجه طبیعی است که این محصول از طریق یک نشست مطبوعاتی ساده رونمایی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)