خانهاخبار
ال جی از نسل جدید گوشی‌های سری K رونمایی کرد

ال جی از نسل جدید گوشی‌های سری K رونمایی کرد

ال جی نسل جدید گوشی‌های سری K شامل K61، K51S و K41S را به صورت رسمی معرفی کرد. در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.
۱۳۹۸/۱۱/۳۰

در حالی که کنگره جهانی موبایل 2020 به علت شیوع ویروس کرونا امسال برگزار نمی‌شود، شرکت‌ها از جدیدترین محصولات خود رونمایی خواهند کرد. ال جی یکی از اولین شرکت‌ها در این زمینه محسوب می‌شود که زودتر از پیش‌بینی‌ها تصمیم به رونمایی از نسل جدید گوشی‌های میان‌ رده خود از سری K گرفته است. بسیاری از ما منتظر معرفی نسل جدید پرچمداران این شرکت کره‌ای بودیم؛ با این حال به نظر می‌رسد برای ملاقات با آن باید چندین هفته دیگر منتظر بمانیم. در ادامه نسل جدید گوشی‌های سری K را معرفی می‌کنیم.

ال جی در مدل 2020 گوشی‌های سری K تمرکز خود را روی کیفیت دوربین قرار داده است. برای اولین بار این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته از طراحی متفاوتی برای گوشی‌های میان‌رده خود استفاده کند. این محصولات از طراحی جذاب‌تری در مقایسه با گذشته بهره می‌برند و همچنین ضخامت کمتری در مقایسه با نسل گذشته خود دارند. ال جی از گوشی‌های K61، K51S و K41S رونمایی کرده و آن‌ها را در ماه‌های آینده وارد بازار خواهد کرد. در حال حاضر قیمت این سه اسمارت فون میان رده اعلام نشده؛ با این حال ال جی خبر از شروع فروش آن‌ها از سه ماهه دوم سال جاری میلادی در آمریکا و تعدادی از کشورهایی اروپایی و آسیایی داده است.

نسل جدید گوشی‌های سری K ال جی به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده‌اند و تمام آن‌ها از صفحه نمایش 6.5 اینچی بهره می‌برند. قدرتمندترین گوشی این سری، ال جی K61 به چیپست 8 هسته‌ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز مجهز شده و از 4 گیگابایت رم به همراه 64/128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. کاربران می‌توانند در این دستگاه از کارت حافظه استفاده کنند. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد. این دوربین دارای سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی سوپر واید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کنند. از سایر مشخصات آن می‌توان به سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این گوشی هوشمند در رنگ‌های تیتانیومی، سفید و آبی وارد بازار خواهد شد.

image

گوشی بعدی، ال جی K51S است. این گوشی هوشمند برای تامین قدرت خود از یک چیپست 8 هسته‌ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز استفاده می‌کند که توسط 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این دستگاه قادر به پشتیبانی از کارت حافظه است. روی پنل پشتی این گوشی میان رده سنسور اثر انگشت به همراه دوربین اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد. این دوربین از سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد. دوربین سلفی ال جی K51S دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است. انرژی این محصول توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و کاربران می‌توانند آن را با رنگ‌های تیتانیومی، صورتی و آبی سفارش دهند.

ارزان‌ترین گوشی جدید ال جی، K41S نام دارد. این گوشی هوشمند از چیپست 8 هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز بهره می‌برد که آن را 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. پنل پشتی این اسمارت فون سنسور اثر انگشت و دوربین اصلی چهارگانه را میزبانی می‌کند. سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق این سنسورها را تشکیل می‌دهند. از سایر ویژگی‌های ال جی K41S می‌توان به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و عرضه در رنگ‌های تیتانیومی، مشکی و سفید اشاره کرد.

image

ال جی در رابطه با سیستم عامل پیش فرض این محصولات اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است؛ با این حال انتظار می‌رود به سیستم عامل اندروید 10 مجهز شده باشند. این گوشی‌های هوشمند از استاندارد MIL-STD-810G و فناوری صورتی DTS:X 3D Surround Sound پشتیبانی می‌کنند. همانطور که بالاتر گفته شد، این محصولات در سه ماهه دوم سال جاری میلادی وارد بازار می‌شوند. انتظار می‌رود در هفته‌های آینده قیمت این گوشی‌های هوشمند از سوی ال جی اعلام شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)