خانهاخبار
مراسم رونمایی از آیفون 9 احتمالا 12 فروردین برگزار می‌شود

مراسم رونمایی از آیفون 9 احتمالا 12 فروردین برگزار می‌شود

بر اساس گزارش وب‌سایت آلمانی iPhone-Ticker، اپل احتمالا امسال با برگزاری رویدادی در انتهای ماه مارس از محصولات جدیدی مثل آیفون 9 رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۸/۱۱/۳۰

همان طور که از شواهد پیداست، اپل احتمالا در بهار امسال رویدادی ویژه برگزار خواهد کرد. به‌تازگی گزارشی توسط وب‌سایت آلمانی iPhone-Ticker منتشر شده که تاریخ احتمالی رویداد ماه مارس اپل را مشخص می‌کند. این وب‌سایت به نقل از منابع آگاه خود می‌گوید مراسم ویژه اپل در روزهای پایانی ماه مارس برگزار می‌شود.

قوی‌ترین احتمال برای تاریخ دقیق برگزاری این رویداد سه‌شنبه ۳۱ مارس مصادف با ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ است. با این حساب، آیفون ۹ یا آیفون SE 2 احتمالا در روز جمعه ۳ آوریل مصادف با ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ وارد بازار خواهد شد. اپل در سال‌های گذشته هم رویدادهایی در ماه مارس برگزار کرده است. این شرکت پارسال در تاریخ سه‌شنبه ۲۵ مارس مراسمی برگزار کرد تا از سرویس‌های جدید خود از جمله اپل نیوز پلاس، اپل کارت و اپل آرکید رونمایی کند. آن‌ها در سال ۲۰۱۸ رویدادی در تاریخ سه‌شنبه ۲۷ مارس برگزار کردند تا به معرفی نسل جدید آیپدها بپردازند.

اگر اپل امسال رویدادی در تاریخ ۳۱ مارس برگزار و آیفون ۹ را در تاریخ ۳ آوریل راهی بازار کند، انتظار داریم که iOS 13.4 در همان هفته در دسترس کاربران قرار بگیرد. iOS 13.4 شامل قابلیت‌های جدیدی از جمله پوشه اشتراک‌گذاری iCloud Drive، استیکرهای جدید میموجی و بسیاری ویژگی‌های جذاب دیگر است.

با توجه به اخبار و شایعات موجود، اپل در رویداد انتهای مارس می‌تواند به محصولات متنوعی بپردازد. علاوه بر آیفون ۹ که اطلاعات زیادی پیرامون آن منتشر شده، گزارش‌ها حاکی از آن است که کوپرتینویی‌ها می‌خواهند از نسخه جدید آیپد پرو نیز رونمایی کنند. همچنین شایعاتی پیرامون AirTags هم شنیده می‌شود که وسیله‌ای برای ردیابی لوازم شماست.

تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل، مینگ-چی کو، می‌گوید اپل احتمالا در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ از یک پد شارژ بیسیم جدید، هدفون بلوتوث رو-گوشی و مک‌بوکی تازه با کیبورد قیچی نیز رونمایی خواهد کرد. با توجه به این که در نیمه نخست سال جاری میلادی رویداد سخت‌افزاری دیگری از سوی این شرکت برگزار نمی‌شود، احتمالا در همین کنفرانس باید منتظر محصولات یادشده باشیم.

با وجود این که به گزارش امروز باید با کمی شک و تردید نگاه کرد، اما برنامه زمانی پیش‌بینی شده برای اپل بسیار منطقی است. این شرکت احتمالا در تاریخ ۳۱ مارس مراسم خود را برگزار می‌کند؛ در تاریخ ۱ آوریل نسخه جدید نرم‌افزارهای خود را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و سخت‌افزارها را در تاریخ ۳ آوریل به بازار می‌فرستد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)