خانهاخبار
نسخه LTE گلکسی اس 20 اولترا در وبسایت سامسونگ رویت شد!

نسخه LTE گلکسی اس 20 اولترا در وبسایت سامسونگ رویت شد!

پرچمداران جدید سامسونگ در تاریخ یازدهم فوریه مصادف با 22 بهمن ماه به دنیای تکنولوژی معرفی شدند.
۱۳۹۸/۱۱/۳۰

مسئولان سامسونگ در رویداد اخیر خود که بیست و دوم بهمن ماه برگزار شد، از نسل جدید پرچمداران خود با نام S20 رونمایی کردند. در این اتفاق، تنها در مورد پشتیبانی از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) برای محصولات جدید سخن گفته شد و هیچ گونه اشاره‌ای به نسل‌های پشین نشد. اما ظاهرا خانواده S20 در کنار مدل 5G، به مدل‌های پشتیبانی کننده از شبکه 4G LTE نیز مجهز است.

اخیرا در نسخه اندونزیایی وب سایت سامسونگ، همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، نشانه‌هایی از مدل LTE گلکسی اس 20 اولترا دیده شده است. به این ترتیب این محصول، قادر به اتصال به شبکه‌های 5G نخواهد بود و برای کشورهایی که هنوز به این تکنولوژی دست پیدا نکرده‌اند، طراحی و توسعه یافته است.

image

 

متأسفانه مسئولان سامسونگ در مورد این تصویر، هیچ گونه اظهار نظری نکرده و با هوشمندی خاصی از آن گذشته و سراغ مطالب دیگری رفته‌اند. 

به این ترتیب در حال حاضر، دو مدل مختلف از Galaxy S20 Ultra را شاهد هستیم:

  • مدل اول با پشتیبانی از شبکه 5G
  • مدل دوم با پشتیبانی از شبکه 4G LTE

باید منتظر ماند و دید که مدل دوم که مسئولان سامسونگ تا این لحظه هیچ گونه اشاره‌ای به آن نکرده‌اند، چه زمانی در دسترس خریداران قرار گرفته و از طرف دیگر، در چه کشورهایی برای فروش عرضه خواهد شد.

همان طور که می‌دانید، نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) هنوز در کشور عزیزمان و سایر کشورها از جمله هند راه‌اندازی و توسعه نیافته است. لذا چنین محصولی که از شبکه 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد، برای ارائه در چنین کشورهایی الزامی است و باید ببینیم که آیا دو مدل دیگر این خانواده، یعنی گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 پلاس نیز با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G LTE عرضه خواهند شد، یا این موضوع تنها به مدل اولترا ختم می‌شود. عدم ارائه محصولات یاد شده با ویژگی پشتیبانی از شبکه 4G LTE، می‌تواند سود و میزان فروش این خانواده را بسیار کاهش دهد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)