خانهاخبار
فروش گوشی‌های گلکسی S20 به 32 میلیون دستگاه می‌رسد

فروش گوشی‌های گلکسی S20 به 32 میلیون دستگاه می‌رسد

بر اساس جدیدترین پیش‌بینی صورت گرفته، سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی موفق به فروش 32 میلیون گوشی سری گلکسی S20 می‌شود.
۱۳۹۸/۱۱/۲۹

سامسونگ به تازگی از جدیدترین پرچمداران خود یعنی گلکسی اس 20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا رونمایی کرده است. در حالی که این شرکت کره‌ای فناوری‌های زیادی را برای این محصولات درنظر گرفته است، تحلیلگر معروف محصولات اپل یعنی مینگ چی کو اعتقاد به رشد بالای فروش این گوشی‌های هوشمند ندارد. به اعتقاد کو، این شرکت کره‌ای می‌تواند در سال جاری میلادی 32 میلیون دستگاه از گوشی‌های سری گلکسی S20 را به فروش برساند که تفاوت چندانی با نسل گذشته خود ندارد.

در جدیدترین گزارش منتشر شده، کو ادعا کرده فروش پرچمداران 2020 سامسونگ تا پایان امسال به 32 میلیون دستگاه می‌رسد. با آمار عجیبی روبه‌رو نیستم و همچنین به نظر می‌رسد این مقدار فروش پایین‌تر از گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۰ باشد. به اعتقاد کو، سامسونگ موفق به فروش 36 تا 38 میلیون گوشی از سری گلکسی S10 شده است. همچنین کو به این موضوع اشاره کرده که گوشی‌های گلکسی اس 20 با وجود پیشرفت سخت‌ افزاری، نوآوری چندانی برای تجربه کاربری ندارند که این موضوع، مانع از افزایش فروش آن‌ها می‌شود.

image

سامسونگ برای اینکه بتواند به فروش مناسبی در بازار دست پیدا کند و همچنان به عنوان برترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان باقی بماند، قیمت گوشی‌های سری گلکسی اس 10 را کاهش داده است. این محصولات هم اکنون با قیمت پایه 599 دلار به فروش می‌رسند. در صورتی که سامسونگ نتواند به فروش مناسبی برای گوشی‌های سری گلکسی S20 دست پیدا کند، می‌تواند با گوشی‌های سری گلکسی S10 این مشکل را رفع کند. یکی از موارد عجیب، تضاد گزارش کو با شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research است که به افزایش فروش گوشی‌های سری گلکسی اس 20 در مقایسه با نسل گذشته اشاره دارد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که در گزارش Counterpoint Research به قیمت پایه 850 دلاری گلکسی S20 اشاره شده بود؛ با این حال سامسونگ آن را با قیمت پایه 999 دلار در ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رساند. در صورتی که سامسونگ قیمت پرچمداران خود را در آینده کاهش دهد، شاهد افزایش فروش آن‌ها خواهیم بود. علاوه بر این موضوع، رویدادهایی مانند آمازون پرایم، بلک فرایدی و Cyber Monday می‌توانند فروش گوشی‌های سری گلکسی اس 20 را افزایش دهند. در سال جاری میلادی گوشی گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس از راه می‌رسند، معرفی این فبلت‌ها به معنای کاهش قیمت گوشی‌های سری گلکسی S20 خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۱/۲۹
گلکسی۲۰ رو دوسش ندارم. چونکه چیپستش ادغام‌شده با ۵G نیست?
نوت۱۱ را می‌دوسم?
تا اون موقع هم کی مُرده کی زنده?