خانهاخبار
گلکسی فولد 2 با اسم رمز Champ احتمالا دوربین زیر صفحه دارد

گلکسی فولد 2 با اسم رمز Champ احتمالا دوربین زیر صفحه دارد

بر اساس گزارش وب‌سایت کره‌ای Aju News، سامسونگ در حال کار روی نسل دوم گلکسی فولد است. این دستگاه دوربین سلفی زیر صفحه‌ای دارد و اسم رمز آن احتمالا Champ است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۹

سامسونگ با معرفی گلکسی زد فلیپ به اولین شرکتی تبدیل شد که عملا دو دستگاه منعطف در بازار دارد. اما این مسئله باعث نشده که آن‌ها از تلاش برای تولید سومین موبایل منعطف خود دست بکشند. طبق شایعات، سامسونگ در حال حاضر مشغول کار روی نسل دوم گلکسی فولد است و این دستگاه احتمالا قابلیتی خواهد داشت که برای اولین بار بر روی محصولات سامسونگ به کار می‌رود.

بر اساس گزارش نشریه کره‌ای Aju News، نسل دوم گلکسی فولد سامسونگ دارای اسم رمز Champ است و اولین تلفن هوشمند این شرکت خواهد بود که نمایشگری کاملا بی‌حاشیه خواهد داشت و هیچ حفره و سوراخی روی آن قرار نمی‌گیرد. این دستگاه از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش استفاده می‌کند که تاکنون در محصولات سامسونگ وجود نداشته است.

راس یانگ، مشاور شرکت Display Supply Chain Consultants، مدعی است که این گوشی نمایشگری ۷.۷ اینچی خواهد داشت. این دستگاه برخلاف گلکسی زد فلیپ جانشین واقعی گلکسی فولد به حساب می‌آید که احتمالا در ماه ژوئیه ۲۰۲۰ معرفی می‌شود. نام این گوشی گلکسی فولد ۲ یا شاید حتی چیزی شبیه به گلکسی زد فولد باشد. پیش‌بینی می‌شود که قیمت این تلفن تاشو در حدود ۱۹۸۰ دلار باشد.

با وجود آن که سامسونگ در زمان عرضه گلکسی فولد با چالش‌های مهمی روبرو شد، ولی آن‌ها قصد کنار رفتن از مسیر حرکت در بازار گوشی‌های منعطف را ندارند و می‌دانند که با توجه به افزایش تقاضا برای این دسته از محصولات در سال‌های آینده باید سهمی از این بازار داشته باشند. شرکت Strategy Analytics انتظار دارد که مجموع فروش گوشی‌های تاشو از ۱ میلیون در سال ۲۰۱۹ به ۸ میلیون در سال ۲۰۲۰ و ۱۰۰ میلیون در سال ۲۰۲۵ برسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)