خانهاخبار
نمونه‌های اولیه اسنپدراگون 865 پلاس تا دو ماه دیگر آماده می‌شود

نمونه‌های اولیه اسنپدراگون 865 پلاس تا دو ماه دیگر آماده می‌شود

بر اساس اعلام افشاگر وب‌سایت ویبو، کوآلکام تا دو ماه دیگر نمونه‌های پروتوتایپ چیپست اسنپدراگون 865 پلاس را آماده خواهد کرد و این تراشه را در سه‌ماهه سوم 2020 راهی بازار می‌کند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۸

اولین گروه از تلفن‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ به بازار آمده‌اند و شاید مهم‌ترین آن‌ها خانواده گلکسی اس ۲۰ باشد که هفته پیش معرفی شد. انتظار داریم که شمار این محصولات در هفته‌های پیش رو بیشتر و بیشتر شود، اما از همین حالا اخباری درباره نسل بعدی چیپست کوآلکام شنیده شده که در نوع خود جالب توجه است.

یکی از افشاگران معروف شبکه اجتماعی چینی ویبو در مطلب جدیدی اعلام کرده که کوآلکام در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ از نسخه ارتقایافته اسنپدراگون ۸۶۵ رونمایی خواهد کرد و آن تراشه را با نام اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس روانه بازار می‌کند. حساب کاربری Digital chat station می‌گوید نمونه‌های پروتوتایپ این گوشی تا دو ماه دیگر (یعنی احتمالا از ماه آوریل) آماده خواهند شد.

کوآلکام پارسال دو چیپست پرچمدار معرفی کرد که اولی اسنپدراگون ۸۵۵ و دومی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس نام داشتند. اسنپدراگون ۸۴۵ و اسنپدراگون ۸۳۵ نسخه پلاس نداشتند، اما اگر به قبل‌تر برگردیم، در سال ۲۰۱۶ علاوه بر عرضه چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ شاهد عرضه اسنپدراگون ۸۲۱ هم بودیم.

عمده تفاوت اسنپدراگون ۸۵۵ و ۸۵۵ پلاس به بخش عملکرد CPU و GPU مربوط بود و انتظار داریم که اسنپدراگون ۸۶۵ و ۸۶۵ پلاس نیز به همین صورت باشند. با این حال، اگر کوآلکام در اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مودم 5G را در داخل این تراشه یکپارچه کند، مطمئنا بسیاری از شرکت‌ها از این اقدام استقبال خواهند کرد.

پیش‌بینی می‌شود که در نیمه دوم سال، با معرفی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس شرکت‌های مختلف از جمله شیائومی، وان پلاس، ویوو، نوبیا و بلک شارک پرچمداران جدید خود را با برخورداری از این تراشه راهی بازار کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۱/۲۸
خدارا شکر به پرسش اصلی و اساسیِ ذهنم مبنی بر اینکه اسنپ۸۶۵ ادغام‌شده با ۵G بوده یا خیر، رسیدم??، پس نبوده??
پس با این تفاسیر تا معرفی "نوت۱۱" صبر و شکیبایی پیشه می‌کنم
??نـــ♥️ــــوت۱۱??
نوت۱۱ یه غولِ قاتل? برای تمامِ گوشی‌های مطرح محسوب خواهد شد?☠