خانهاخبار
آیا نسخه جدیدی از نرم‌افزار Outlook در راه است؟

آیا نسخه جدیدی از نرم‌افزار Outlook در راه است؟

ظاهرا طراحان مایکروسافت در حال کار روی نرم‌افزار تازه‌ای به نام Spaces هستند که در کنار Outlook اضافه خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۸

همان طور که می‌دانید، اپلیکیشن Outlook در حال حاضر میان استفاده کنندگان از کامپیوتر و لپ تاپ‌های ویندوزی، کاربرد بسیار زیادی دارد. اما اخبار جدید حاکی از آن است که طراحان مایکروسافت در حال کار روی بخش جدیدی از این نرم‌افزار به نام Spaces هستند که در آینده نزدیک، در کنار Outlook به فعالیت خواهد پرداخت.

نرم‌افزار Spaces که در حال حاضر تحت وب اجرا می‌شود، امکان سامان‌دهی ایمیل‌ها، قرار ملاقات‌ها و اسناد شما را در قالب یک پروژه جدید فراهم می‌کند. به کمک Spaces شما می‌توانید تمام اسناد، ایمیل‌ها و قرار ملاقات‌های خود را در یک قسمت در اختیار داشته باشید. همچنین امکان یادداشت برداری یا تهیه لیست‌های To-Do نیز فراهم شده است. در آینده نزدیک، از هوش مصنوعی برای اضافه کردن آیتم‌های مختلف به این قسمت نیز استفاده خواهد شد.

به معنای کلی، Spaces یک فضای خام است که هر آنچه برای برنامه ریزی و سامان‌دهی کارهای خود به آن نیاز داشته باشید را برای شما فراهم کرده است. به محض اضافه کردن کلیه آیتم‌های مورد نیاز در قالب یک پروژه جدید، می‌توانید از افراد دیگر دعوت به عمل آورید تا به این فضا پیوسته و تیم کاری خود را به راحت ترین شکل ممکن تشکیل داده و کارهای مورد نیاز را به هر یک از افراد تیم محول نمایید.

در ویدئوی زیر، می‌توانید معرفی اولیه Spaces را مشاهده کنید:

در حال حاضر، Outlook Spaces برای عموم کاربران در دسترس نیست. اما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید آن را امتحان کنید:

  1. وارد این لینک شوید.
  2. منوی DevTools->Application->Storage->LocalStorage را در مرورگر خود فراخوانی کنید.
  3. آیتم ”key : “featureOverrides”, value: “outlookSpaces-enabled را به آن اضافه کنید.
  4. حال صفحه مرورگر خود را رفرش کنید.

اگر مراحلی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم را طی کردید و با فضای Outlook Spaces آشنا شده و کار کردید، پیشنهاد می‌کنیم که نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)