خانهاخبار
نوروز ۹۹ و بهترین تورهای جنوب شرق مقتدرسیر

نوروز ۹۹ و بهترین تورهای جنوب شرق مقتدرسیر

تعطیلات عید به دلیل قرار گرفتن در فصل بهار، بهترین فرصت برای لذت بردن از تک تک لحظات را برای گردشگران فراهم می‌کند. چرا که این تعطیلات، فقط مختص ایرانیان است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۷

تعطیلات عید به دلیل قرار گرفتن در فصل بهار، بهترین فرصت برای لذت بردن از تک تک لحظات را برای گردشگران فراهم می‌کند. چرا که این تعطیلات، فقط مختص ایرانیان است. در نتیجه مقصدهای گردشگری خلوت‌تر از سایر فرصت‌های مسافرتی مثل کریسمس و یا تابستان خواهد بود. از طرفی دیگر نیز آب و هوای بهاری باعث می‌شود تا گردشگران، بتوانند فرصت گشت و گذار را بدون اذیت شدن از شرایط بد آب و هوایی داشته باشند. از جمله تورهایی که در نوروز ۹۹ نیز مثل هر سال دیگر بازار آن‌ها داغ است تور مالزی و تور تایلند است. آژانس مقتدرسیر به عنوان مجری مستقیم تورهای جنوب شرق آسیا، اطلاعات تورهای نوروزی این مسیرها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تور تایلند نوروز ۹۹؛ سفر در خلوت‌ترین روزهای سال

تور تایلند نوروز 99 یکی از بهترین گزینه‌های سفر در ایام عید است. البته درست است که همیشه بازار گردشگری در تایلند داغ است اما در روزهای تعطیلات نوروزی ایرانیان، تعداد گردشگرانی که از جاهای مختلف دنیا به این کشور زیبا سفر می‌کنند، کمتر است. زیرا این ایام، فقط مناسب برای سفر ایرانیان است. اکثر گردشگران دنیا، تعطیلات کریسمس خود را چندماه قبل انجام داده‌اند و الان نوبت ایرانیان است که در روزهای خلوت و طبیعتا ارزان‌تر سال سفر خود را آغاز کنند.

image

معمولا تورهای نوروزی خیلی سریع‌تر از سایر تورها رزرو می‌شوند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم تا بسته‌های ترکیبی و یا معمولی تور تایلند را هر چه زودتر رزرو کنید. مخصوصا این‌که تور تایلند نیازمند اخذ ویزا است. این پروسه زمانی هر چه قدر که زودتر انجام شود قطعا به نفع گردشگران خواهد بود.

مدارک اصلی برای اخذ ویزای تور نوروزی تایلند

  • داشتن پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار
  • عکس پرسنلی با ابعاد ۴*۶
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  • پرینت گردش حساب معتبر دریافت شده از بانک

آژانس مقتدرسیر شما را در تمامی مراحل گرفتن ویزا همراهی خواهد کرد.

از جمله ایرلاین‌هایی که برای حمل و نقل مسافران تور نوروزی تایلند در نظر گرفته شده‌اند ماهان ایر و سلام ایر هستند. گردشگران می‌توانند با توجه به بودجه و تاریخ سفر خود، یکی از این شرکت‌های هواپیمایی را انتخاب کنند. با اعتماد به آژانس مقتدرسیر تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به همراه خانواده خود چمدان‌های‌تان را ببندید و منتظر تاریخ سفر خود باشید.

بسته‌های تور نوروزی تایلند به مقصدهای پاتایا، پوکت و بانکوک است. البته با صرف هزینه‌های بیشتر می‌توانید تور ترکیبی این مقصدهای گردشگری را نیز انتخاب کنید. تنها چیزی که در برگزاری این تورها در نظر گرفته شده است کیفیت بالا و رضایت مشتریان آژانس مقتدرسیر است.

تور مالزی نوروز ۹۹؛ سفر به دنیایی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی

مالزی با قرار دادن دنیایی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی در دل خود، توانسته است به یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در بین توریست‌های ایرانی و خارجی تبدیل شود. از آن‌جایی که ایام تعطیلات عید نوروز، مناسب‌ترین فرصت برای سفر خانواده‌های ایرانی است، تور مالزی نوروز 99 به یکی از گزینه‌های انتخابی اصلی در این روزها تبدیل شده است.

آژانس مقتدرسیر به عنوان یکی از مجری‌های تورهای داخلی و خارجی، تور مالزی را در لیست برنامه‌های نوروز ۹۹ قرار داده است. در این تور، تمامی خدمات رفاهی برای گردشگران تا حد امکان در نظر گرفته شده است. از جمله این امکانات می‌توان به لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و یک گشت شهری اشاره کرد.

image

تور نوروزی مالزی به صورت همه روزه در تمامی روزهای هفته توسط ایرلاین ماهان برگزار می‌شود. از این رو مشتریان می‌توانند در هر روزی که دوست دارند یکی از این تورها را رزرو کنند. البته امکان رزرو پروازهایی از شرکت‌های هواپیمایی امارات و عمان ایر نیز در بین گزینه‌های حمل و نقل برای سفر در نظر گرفته شده‌اند که در نوروز ۹۹ می‌توان یکی از آن‌ها را با توجه به سلیقه مشتری ارائه داد.

آژانس مقتدرسیر در بسته تورهای خود سفر به شهرهای کوالالامپور به عنوان پایتخت کشور مالزی، لنکاوی و پنانگ را در نظر گرفته است. البته مشتریان می‌توانند یکی از تورهای ترکیبی که شامل سفر به سنگاپور و یا بالی است را نیز انتخاب کنند.

در طول تور نوروزی مالزی گردشگران بهترین فرصت را برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری مالزی را خواهند داشت. همچنین در این روزها، می‌توانند از تفریحات آبی در مالزی لذت ببرند. این کشور با داشتن فرهنگی غنی و مردمانی رنگارنگ، یکی از بی‌نظیرترین مقصدهای گردشگری محسوب می‌شود. پس اگر به فکر سفر با این تور افتاده‌اید اصلا شک نکنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همین الان با کارشناسان و مشاوران آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید و بقیه کارها را به عهده آن‌ها بسپارید تا با تور مالزی نوروز 99 همراه شوید.

منبع : ویرلن

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)