خانهاخبار
اوپو رینو 3 پرو 12 اسفند معرفی می‌شود

اوپو رینو 3 پرو 12 اسفند معرفی می‌شود

گوشی هوشمند Oppo Reno 3 Pro رسما قرار است در تاریخ 12 اسفند وارد بازار شود. به‌تازگی بخشی از مشخصات این دستگاه منتشر شده که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۸/۱۱/۲۷

اوپو رینو ۳ پرو به‌زودی در هند عرضه می‌شود و اگر اخبار را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که این دستگاه با مدل رینو ۳ پرو 5G که قبلا در چین معرفی شده بود، فرق می‌کند. اوپو رینو ۳ پرو کشورهای جنوب آسیا را هدف قرار داده و در نمایشگر خود دوربینی دوگانه با طراحی حفره‌ای دارد. پس از هفته‌ها انتشار اخبار و شایعات مختلف، حالا بالاخره می‌دانیم که این تلفن هوشمند در چه تاریخی رسما معرفی خواهد شد.

بر اساس صفحه رسمی این دستگاه در فروشگاه فلیپ‌کارت، رینو ۳ پرو روز ۲ مارس ۲۰۲۰ مصادف با ۱۲ اسفند عرضه می‌شود. در پوستری که بر روی این وب‌سایت منتشر شده تصویری از بازیگر معروف هندی قابل مشاهده است که مدلی آبی رنگ رینو ۳ پرو را در دست گرفته است. رانبیر کاپور یکی از سفیران برند اوپو به حساب می‌آید.

image

اوپو رینو ۳ پرو اولین موبایل دنیا با دوربین سلفی دوگانه ۴۴ مگاپیکسلی خواهد بود. لنز دوم این دوربین در تعامل با لنز اول برای ثبت بهتر تصاویر پرتره به کار می‌رود. چند ساعت پیش تصاویر ماکت‌های این دستگاه نیز به سطح اینترنت راه پیدا کرد تا بدانیم که دوربین عقب این گوشی لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد و از زوم حداکثر ۲۰ برابری پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. رینو ۳ پرو با شارژر سریع ۳۰ واتی VOOC Flash Charge 4 به بازار می‌آید.

image

تصویر دوم این ماکت قاب عقب دستگاه را نشان می‌دهد و می‌توانیم ببینیم که این گوشی حداقل دو رنگ مشکی و سفید مرواریدی خواهد داشت. پردازنده این گوشی هنوز مشخص نشده اما شایعات حاکی از آن است که باید منتظر چیپست اسنپدراگون 730G باشیم.

image

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این گوشی در دسترس نیست. انتظار می‌رود که اوپو در رویداد ۱۲ اسفند از ایرباد بیسیم Enco Free هم رونمایی کند. این دستگاه پیش‌تر در برخی بازارها معرفی شده بود اما هنوز وارد بازار هند نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)