خانهاخبار
گوشی iQOO 3 5G بالاترین امتیاز بنچمارک آنتوتو را کسب کرد

گوشی iQOO 3 5G بالاترین امتیاز بنچمارک آنتوتو را کسب کرد

گوشی هوشمند آنتوتو که به‌تازگی پوسترهای تبلیغاتی آن منتشر شده با حضور در بنچمارک آنتوتو توانست بالاترین امتیاز رده‌بندی این سرویس را به دست آورد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۷

تلفن هوشمند iQOO 3 5G قرار است ۲۵ فوریه مصادف با ۶ اسفند رسما معرفی شود، اما امروز این گوشی در بنچمارک آنتوتو مشاهده شده و طبق گزارش‌ها توانسته بالاترین امتیاز این سرویس بنچمارک را به دست آورد. آنتوتو می‌گوید iQOO 3 5G به امتیاز ۵۹۷٫۵۸۳ دست یافته تا به این ترتیب در مقام نخست قدرتمندترین تلفن هوشمند این بنچمارک قرار بگیرد.

image

پیش‌تر در خبرها آمده بود که iQOO 3 5G از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و دوربینی چهارگانه دارد که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. همچنین ما می‌دانیم که حافظه داخلی این گوشی از نوع UFS 3.1 در نظر گرفته شده. اکنون با توجه به یکی از پوسترهایی که توسط شرکت سازنده به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد که iQOO 3 5G از وای فای ۶ و رم LPDDR5 استفاده می‌کند.

image

شعبه هندی این شرکت در کلیپ کوتاهی اعلام کرد که تلفن هوشمند یادشده یک باتری ۴۴۴۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی برخوردار است. این فناوری می‌تواند شارژ دستگاه را ظرف ۱۵ دقیقه از صفر تا ۵۰ درصد برساند.

در حال حاضر اطلاعات موثق دیگری از سایر مشخصات این دستگاه در دسترس نیست، اما قبلا از طریق TENAA با سخت‌افزار این گوشی آشنا شده بودیم. iQOO 3 5G در تاریخ ۶ اسفند در هند عرضه می‌شود و از طریق فروشگاه فلیپ‌کارت به فروش می‌رسد. این فروشگاه صفحه دستگاه مذکور را در وب‌سایت خود بالا آورده و وعده داده که دوشنبه اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۱۱/۲۸
55 واتی!! چ خبره بابا؟ ما همون 18 هم برامون خوبه