خانهاخبار
بیانیه شرکت سامسونگ درباره ادامه حضور در بازار ایران‎

بیانیه شرکت سامسونگ درباره ادامه حضور در بازار ایران‎

سامسونگ با بیانیه جدید خودش به تمامی اخبار و شایعاتی پایان داد که مبنی بر خروج این شرکت از ایران است؛ در این خبر بیانه رسمی سامسونگ را در این باره بخوانید
۱۳۹۸/۱۱/۲۶

در چند روز اخیر شایعاتی جدید مبنی بر خروج سامسونگ از ایران شنیده شد. این اخبار در حالی بین کاربران دست به دست می‌شد که شایعات می‌گفتند تابلوهای شرکت سامسونگ در سراسر شهر در حال جمع آوری است و این شبهه را ایجاد کرد که به دلیل تحریم‌های مالی و تجاری شدیدی که علیه ایران وضع شده سامسونگ هم در ایران به کار خودش پایان داده است. اما اینبار هم مانند گذشته تمام این اخبار تکذیب شدند و سامسونگ امروز بیانه‌ای رسمی در این مورد منتشر کرده است:

شرکت سامسونگ همواره نهایت احترام را برای خانواده هواداران و مصرف کنندگان خود در ایران قایل بوده و حضور و ارتباطی قوی با بازار بزرگ ایران داشته است. با وجود تحولات اخیر و مشکلات ایجاد شده در مسیر تبادلات مالی و کالایی، سامسونگ همچنان متعهد به حفظ دسترسی کاربران وهوادارن خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود است. 

در ادامه این بیانه آمده:


سیاست ما مبتنی بر حفظ حضور در بازار ایران در سال‌های اخیر و با وجود تمای تحولات تغییر نکرده است. در همین راستا و با وجود همه مشکلات، سامسونگ رسما اعلام می کند که تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را بصورت کامل ادامه خواهد داد. در نتیجه کاربران محصولات این شرکت هیچ نگرانی در زمینه پشتیبانی و تامین قطعات در آینده نخواهند داشت.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمدعلی

۱۳۹۸/۱۱/۲۶
میرفتم، مشکلی نبود، کمپانی های زیادی هستند که کیتونن جاشو پر کنن

AminF138

۱۳۹۸/۱۱/۲۶
سلام منبع بیانیه کجاس؟

مصطفي

۱۳۹۸/۱۱/۲۶
خود سامسونگ به من ايميل زد كه خدمات سامسونگ از دسترس خارج ميشه مثل اپ استور گلكسي و حافظه ابري اين شركت.