خانهاخبار
تصویر زنده میزو 17 پلاس طراحی و مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش کرد

تصویر زنده میزو 17 پلاس طراحی و مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش کرد

به‌تازگی تصویر زنده‌ای از گوشی هوشمند Meizu 17th Plus منتشر شده که طراحی این محصول را نشان می‌دهد. به‌علاوه، چون این تصویر از صفحه About دستگاه گرفته شده می‌توانیم با بخشی از مشخصات پرچمدار میزو آشنا شویم.
۱۳۹۸/۱۱/۲۶

میزو در صحنه شلوغ بازار تلفن‌های هوشمند نتوانسته آن طور که باید و شاید خودی نشان بدهد، اما نمی‌توانیم منکر این باشیم که این شرکت هر چه در توان داشته به کار گذاشته تا، خصوصا در پرچمداران خود، بهترین و شگفت‌انگیزترین طراحی‌ها را ارائه کند. مدیرعامل میزو، جری وانگ، همواره یکی از طرفداران حفظ طراحی‌های متقارن بوده است. به همین دلیل است که در سری پرچمداران این شرکت هیچ تلفن هوشمندی با هیچ نوعی از ناچ دیده نمی‌شود. میزو ۱۷ قرار است در سال جاری به بازار بیاید و این بار هم با به حداقل رساندن حاشیه‌های نمایشگر از ناچ استفاده نکرده است.

image

اخیرا تصویر زنده‌ای از این گوشی هوشمند منتشر شده که طراحی این گوشی را به ما نشان می‌دهد. در این تصویر که صفحه About دستگاه را می‌بینیم، پیداست که نام این گوشی Meizu 17th Plus است. با این حساب، احتمالا باید منتظر دو عضو از خانواده میزو ۱۷ باشیم.

در این صفحه می‌بینیم که میزو ۱۷ پلاس از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این دستگاه مجهز به دوربین عقب سه‌گانه متشکل از لنزهای ۱۰۰ + ۲۰ + ۲۰ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی در تصویر افشایی امروز مشخص نیست، در نتیجه یا با دوربینی با مکانیزم پاپ‌آپ طرف هستیم یا این دوربین به زیر نمایشگر منتقل شده است.

تصویر افشایی امروز تفاوت‌هایی با تصاویر افشایی قبلی دارد. پیش‌تر در رندرهای کامپیوتری این دستگاه دیده بودیم که میزو ۱۷ نمایشگری با دوربین سلفی حفره‌ای و صفحه نمایش خمیده داشت. طراحی قاب عقب این گوشی شامل ماژولی دایره‌ای بود که چهار لنز در آن به چشم می‌خورد. فلش LED در مرکز این چهار سنسور قرار داشت. به این ترتیب، رندرهای قبلی احتمالا به مدل معمولی میزو ۱۷ مربوط باشد.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ احتمالی رونمایی از سری میزو ۱۷ منتشر نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ali

۱۳۹۸/۱۱/۲۷
ایول میزو
منم نه از ناچ خوشم میاد نه از صفحه های خمیده
فقط چرا گوشه هاش اونجوریه
گفته بودن دیگه نسخه گلوبال نمیدن ولی تو نسخه 8 رابط کاربریش به احتمال زیاد میخواد اضافه بشه