خانهاخبار
فعالیت‌های فیس بوک، تحت الشعاع ویروس کورونا!

فعالیت‌های فیس بوک، تحت الشعاع ویروس کورونا!

در راستای افزایش مبتلایان به ویروس کورونا، کنفرانس جهانی بازاریابی فیس بوک کنسل شد!
۱۳۹۸/۱۱/۲۶

به گزارش رویترز، کمپانی فیس بوک به تازگی، به علت شیوع ویروس کرونا و افزایش مبتلایان، کنفرانس جهانی بازاریابی خود را کنسل کرد. این رویداد پیش از این بر اساس برنامه ریزی‌ها، قرار بود تا در ماه مارچ در سالن Moscone Center سان فرانسیسکو برگزار شود و حدودا 4 هزار نفر برای برگزاری آن داوطلب به شرکت شده بودند.

یکی از سخن گویان فیس بوک در مصاحبه با وب سایت The Verge گفت:

مهم ترین اصل در شرکت ما، حفظ سلامت و امنیت تیم‌مان است. به دلیل شیوع ویروس کرونا و افزایش مبتلایان، ما تصمیم گرفتیم تا کنفرانس بازاریابی خود را به دلیل تهدید‌های این بیماری، کنسل کنیم.

همان طور که می‌دانید و پیش تر به سمع و نظر شما رساندیم، همایش جهانی MWC نیز به علت همه گیر شدن ویروس کرونا و کناره‌گیری شرکت‌های مختلف، لغو شد. شرکت‌هایی مانند ال جی، اریکسون، Nvidia، اینتل، ویوو، سونی، آمازون، NTT Docomo، سیسکو، نوکیا، BT و HMD از شرکت در این رویداد بزرگ و جهانی سر باز زدند و تمامی آنها، امنیت و سلامت کارمندان و پرسنل خود را به شرکت در این رویداد و معرفی محصولات جدیدشان ترجیح دادند.

image

 

تا امروز، ویروس کورونا حدودا 49 هزار نفر را در سراسر دنیا مبتلا کرده و دست کم، 1383 نفر جان خود را در پی ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند. این ویروس، تأثیرات زیادی روی دنیای تکنولوژی گذاشته و بسیاری از شرکت ها، دفاتر تولیدی و صنعتی خود در کشور چین را تعطیل کرده‌اند. البته تعداد مبتلایان در کشورهای دیگر (به غیر از کشور چین) در حال کاهش است، اما متأسفانه شمار بیماران در این کشور روز به روز افزایش پیدا می‌کند. اکثر شرکت‌های تولید و تأمین کنندگان قطعات کمپانی‌های فعال در عرصه گوشی‌های هوشمند در کشور چین قرار دارد و این ویروس، کسب و کار آنها را با خطر مواجه کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)