خانهاخبار
HMD به‌دنبال تاریخ جدیدی برای رونمایی از نوکیا 10 است

HMD به‌دنبال تاریخ جدیدی برای رونمایی از نوکیا 10 است

بعد از لغو کنگره جهانی موبایل 2020، حالا شرکت‌ها در پی برنامه‌ریزی مجدد برای رونمایی از محصولات تازه خود هستند و HMD هم یکی از همین شرکت‌هاست که می‌خواهد دستگاه‌های جدیدی مثل نوکیا 10 را در تاریخ دیگری معرفی کند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۶

وضعیت شیوع ویروس کرونا در چین و چند کشور دیگر به مرور در حال وخیم‌تر شدن است. با توجه به سهولت انتقال این ویروس و میزان خطر آن، هیچ‌کس نمی‌تواند از گردهمایی‌های اجتماعی مطمئن باشد و به همین خاطر کنگره جهانی موبایل، بزرگ‌ترین رویداد سالانه صنعت موبایل، رسما چند روز پیش لغو شد.

پیش از اعلام لغو این رویداد شرکت‌های زیادی از جمله HMD Global از حضور در این مراسم کناره‌گیری کرده بودند. اما حالا به نظر می‌رسد که این کمپانی همچنان قصد دارد دستگاه‌های خود را در رویداد جداگانه‌ای معرفی کند. طبق گزارش‌ها، HMD Global در ابتدا می‌خواست نوکیا ۱۰ را در MWC 2020 به نمایش بگذارد. همچنین در اخبار آمده بود که این شرکت احتمالا از ساعت هوشمندی با سیستم عامل Wear OS رونمایی خواهد کرد. حالا باید صبر کنیم تا ببینیم که HMD چه اخباری درباره برنامه‌های آتی خود منتشر می‌کند.

این کمپانی در حال حاضر در بیانیه‌ای گفته است:

ما همچنان مشغول برنامه‌ریزی برای رونمایی از محصولاتی هستیم که قرار بود در MWC بارسلونا معرفی شود و به‌زودی جزئیات مربوط به این برنامه‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

فعلا مشخص نیست که محصولات جدید HMD و احتمالا نوکیا ۱۰ در چه تاریخی معرفی خواهند شد. با این حال، احتمالا زمان زیادی تا مراسم جدید این شرکت باقی نمانده و خیلی زود می‌توانیم با دستگاه‌های جدید HMD آشنا شویم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۸/۱۱/۲۶
سلام
میشه بدونم این خبرو از کجا اوردید، چون اصلا قرار نیست نوکیا 10 معرفی بشه، اون نوکیا 8.2 هست.