خانهاخبار
واتس اپ دو میلیاردی شد!

واتس اپ دو میلیاردی شد!

اپلیکیشن واتس اپ در سال 2014 با مبلغ 21.8 میلیون دلار به کمپانی فیس بوک واگذار شد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۵

همان طور که استحضار دارید، اپلیکیشن واتس اپ به عنوین یکی از پیام رسان‌های محبوب در سرتاسر دنیا شناخته شده است و تعداد کاربران آن نیز روز به روز در حال افزایش است. کمپانی فیس بوک در سال 2014، این اپلیکیشن را به مبلغ 21.8 میلیون دلار از صاحبان آن خریداری کرد. چنین مبلغی، آن هم با وجود تنها 500 میلیون کاربر، کمی زیاد به نظر می‌رسد. اما چنین اقدامی رخ داد و از آن زمان تا به حال، رفته رفته با پیشرفت و به روز شدن ماهانه آن روبرو بوده‌ایم.

امروز مسئولان واتس اپ به این موضوع اشاره کردند که تعداد کاربران این پیام رسان محبوب به عدد 2 میلیارد رسیده است.

بد نیست بدانید که در سال 2016، تعداد کاربران واتس اپ به 1 میلیارد رسید و این رقم در سال 2018، برابر با 1.5 میلیارد بود و حالا در ابتدای سال 2020، به عدد 2 میلیارد رسیده است.

image

 

پیام‌هایی که در اپلیکیشن واتس اپ ارسال می‌شوند، به صورت کامل تحت تدابیر شدید امنیتی (end to end encryption) به مقصد می‌رسند و پیام‌های رد و بدل شده، روی دستگاه شما ذخیره خواهند شد و اثری از آنها روی فضاهای ابری نخواهد بود. مسئولان واتس اپ معتقد هستند که همین موضوع، باعث شده تا اکثر کاربران یه جای استفاده از پیام رسان‌های دیگر، به سمت واتس اپ بیایند. امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران، از اولویت‌های تیم توسعه واتس اپ به حساب می‌آید.

البته در صورت نیاز، می‌توانید از آنها روی فضاهای ابری بکاپ گرفته و هنگام تعویض گوشی، آنها را در تلفن هوشمند جدیدتان همراه داشته باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)