خانهاخبار
موبایل منتسب به وان پلاس 8 در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد

موبایل منتسب به وان پلاس 8 در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد

وب‌سایت MySmartPrice اطلاعات مربوط به بنچمارک تلفن هوشمندی را منتشر کرده که احتمالا همان وان پلاس 8 خواهد بود. این دستگاه در بخش آزمایش چندهسته‌ای گیک‌بنچ به امتیاز بالایی دست یافته است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۴

وان پلاس محصولاتی می‌سازد که معمولا از لحاظ قدرت و توانایی تنه به تنه بزرگ‌ترین محصولات بازار می‌زنند. این شرکت تا حدود دو ماه دیگر احتمالا از سری وان پلاس ۸ رونمایی خواهد کرد. این سری از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند تا از نظر قدرت کمی از رقبا نداشته باشد. حالا به‌تازگی خبری منتشر شده که به توان این گوشی هوشمند اشاره دارد.

وب‌سایت MySmartPrice می‌گوید اطلاعات دستگاهی مرموز از وان پلاس را در پایگاه داده گیک‌بنچ پیدا کرده است. نتیجه این بنچمارک امتیاز دستگاه مذکور را در حالت آزمایش‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این نتیجه را ببینید.

image

با وجود این که امتیاز آزمایش تک‌هسته‌ای این دستگاه آن‌قدرها فوق‌العاده نیست و نمونه‌های مشابه این امتیاز را در گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ و حتی تراشه‌های اگزینوس دیده بودیم، اما نتیجه آزمایش چندهسته‌ای این دستگاه بسیار جالب توجه است. این رقم شاید برای آیفون آن‌قدرها زیاد نباشد، اما در میان گوشی‌های اندرویدی رقم ۱۲۰۰۰ بسیار زیاد به نظر می‌رسد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشیم که این گوشی نه با گیک‌بنچ ۵ بلکه با گیک‌بنچ ۴ آزمایش شده است.

در اطلاعات گیک‌بنچ آمده دستگاه حاضر که دارای اسم رمز گالیله است ۸ گیگابایت رم دارد. این مدل احتمالا مدل پایه وان پلاس بعدی خواهد بود و همراه آن مدل دیگری با ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. موبایل مذکور از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند که طبیعی است، چون انتظار نداریم پرچمداری که در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۰ معرفی می‌شود اندروید ۹ داشته باشد.

بر اساس شایعات و رندرهایی که از وان پلاس ۸ منتشر شده، این دستگاه در نمایشگر خود از دوربین سلفی حفره‌ای استفاده می‌کند. نرخ نوسازی صفحه نمایش این گوشی ۱۲۰ هرتز است و از این حیث شبیه پرچمداران جدید سامسونگ خواهد بود. افزون بر این، اگر شایعات درست باشد، امسال بالاخره شاهد حضور فناوری شارژ بیسیم در پرچمداران وان پلاس خواهیم بود و این قابلیت حداقل در مدل وان پلاس ۸ پرو ظاهر می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)