خانهاخبار
به‌رغم کناره‌گیری نوکیا و HMD رویداد MWC 2020 لغو نمی‌شود

به‌رغم کناره‌گیری نوکیا و HMD رویداد MWC 2020 لغو نمی‌شود

در ساعات اخیرا با اعلام خبر کناره‌گیری چند شرکت جدید از MWC 2020 از جمله نوکیا و HMD Global این شایعه مطرح شده بود که کنگره جهانی امسال احتمالا لغو می‌شود، اما حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که مسئولان برگزاری این مراسم قصد لغو MWC امسال را ندارند.
Invalid Date

شیوع ویروس کرونا دست از سر کنگره جهانی موبایل بر نمی‌دارد و پس از خروج شرکت‌های بسیاری از جمله ال‌جی، زدتی‌ای، سونی، آمازون، ویوو، تی‌سی‌ال، اریکسون، سیسکو، فیسبوک، اینتل، مدیاتک و انویدیا حالا نوبت به نوکیا و HMD Global رسیده تا کناره‌گیری رسمی خود را از رویداد جهانی MWC 2020 اعلام کنند. شرکت نوکیا که در سراسر دنیا در زمینه تامین تجهیزات شبکه‌های 4G LTE و 5G فعالیت دارد، یکی از مهم‌ترین شرکت‌کنندگان کنگره جهانی موبایل به حساب می‌آید.

از سوی دیگر HMD Global نیز شرکتی است که گوشی‌های تحت برند نوکیا را روانه بازار می‌کند و قرار بود در MWC امسال مراسم ویژه‌ای داشته باشد تا از چند محصول تازه رونمایی کند. این محصولات احتمالا شامل نوکیا ۸.۲، نوکیا ۵.۲ و نوکیا ۱.۳ می‌شد. با این حال، به خاطر نگرانی‌هایی که در خصوص سلامتی شرکت‌کنندگان این رویداد وجود دارد، تمام برنامه‌های این دو شرکت در کنگره جهانی امسال لغو شده است.

به گزارش خبرگزاری Wired، در چند ساعت اخیر شایعاتی شنیده شده بود که از احتمال لغو کامل کنگره جهانی امسال یا به تعویق انداختن آن حکایت داشت. گفته می‌شد GSMA که متولی برگزار این رویداد است از دولت محلی کاتالونیا خواسته تا با اعلام وضعیت اضطراری شرایط لغو این کنگره را فراهم کند.

این سازمان قرار بود روز جمعه جلسه‌ای فوق‌العاده داشته باشد تا درباره موضوع برگزاری MWC 2020 به گفتگو بنشیند، اما با توجه به شرایط اضطراری موجود و اخباری که از کناره‌گیری شرکت‌های مختلف شنیده شده، آن‌ها عصر چهارشنبه در ملاقاتی به صحبت درباره سرنوشت بزرگ‌ترین رویداد دنیای تلفن‌های هوشمند پرداختند.

به گزارش خبرگزاری NIUS، گروه GSMA تصمیم گرفته‌اند که علی‌رغم تمام نگرانی‌های موجود کنگره جهانی موبایل را لغو نکنند و آن را به تعویق نیندازند. با این حساب، رویداد MWC امسال مطابق برنامه قبلی از ۵ تا ۸ اسفند در بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)