خانهاخبار
قیمت شورولت تاهو 2021 اعلام شد

قیمت شورولت تاهو 2021 اعلام شد

شورلت قیمت خودروی تاهو 2021 را مشخص کرد. شورولت تاهو 2021 با قیمت پایه 50 هزار دلار به فروش می‌رسد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۴

اواخر سال گذشته میلادی شرکت شورلت از نسل جدید تاهو به همراه نسخه بزرگتر آن، سابربن رونمایی کرد. این خودرو در مقایسه با نسل گذشته خود بهبودهای زیادی را تجربه کرده است؛ با این حال قیمت آن تقریبا یکسان باقی مانده است. در حالی که شورولت در زمان معرفی خودروی تاهو قیمت آن را اعلام نکرد، به تازگی Car and Driver قیمت آن را توسط سخنگوی شورولت اعلام کرده است. تریم پایه شورولت تاهو، LS با قیمت 50,295 دلار به فروش می‌رسد که شامل هزینه 1295 دلاری حمل به مقصد نیز می‌شود. لازم به ذکر است؛ تمام قیمت‌های موجود در این مطلب شامل هزینه حمل به مقصد نیز می‌شوند.

image

مدل میانی این خودرو، تریم LT افزایش قیمت اندکی را تجربه کرده و هم اکنون با قیمت پایه 55,095 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بالاترین تریم آن، Premier با قیمت پایه 63,895 دلار به فروش می‌رسد. این خودرو در مدلی با فاصله دومحور بیشتر نیز عرضه خواهد شد. تولید آن پس از آغاز تولید مدل معمولی شروع خواهد شد. تولید موتور دیزلی این خودرو از اواخر پاییز سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

image

علاوه بر موتور دیزلی جدید، شورولت تاهو 2021 از طراحی مشابه با سیلورادو بهره می‌برد. این خودروی غول پیکر با موتورهای 8 سیلندر 5.3 لیتری و 6.2 لیتری نیز به فروش می‌رسد. این موتورها به ترتیب 355 و 420 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. این خودرو همچنین با موتور توربودیزل Duramax 6 سیلندر خطی 3.0 لیتری نیز به فروش می‌رسد که قدرتی برابر با 277 اسب بخار و گشتاوری برابر با 623 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می‌دهد. برای تمام این مدل‌ها، گیربکس 10 سرعته خودکار درنظر گرفته شده است.

image

انتظار می‌رود از اواسط امسال شورولت تاهو 2021 وارد بازار شود. در حال حاضر قیمت بالاترین تریم این خودرو یعنی High Country مشخص نشده است. این تریم بالاتر از تریم Premier قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود قیمت آن نزدیک به 70 هزار دلار باشد، چرا که به تجهیزات بیشتری مجهز شده و خودرویی لوکس‌تر محسوب می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)