خانهاخبار
سامسونگ و نتفلیکس برای تولید محتوا با یکدیگر همکاری خواهند کرد

سامسونگ و نتفلیکس برای تولید محتوا با یکدیگر همکاری خواهند کرد

سامسونگ در مراسم رونمایی از خانواده گلکسی S20 اعلام کرد که با نتفلیکس وارد همکاری شده تا برای پرچمداران جدیدش محتواهای اختصاصی فراهم کند. نتفلیکس هم قرار است از گلکسی S20 برای تولید محتواهای جدید استفاده کند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۴

نتفلیکس از حالا به شریک رسمی سرگرمی‌های موبایلی سامسونگ تبدیل می‌شود. این غول بزرگ کره‌ای در کنفرانس آنپکد ۲۰۲۰ از این موضوع خبر داد و به دنبال آن رئیس بازاریابی نتفلیکس، جکی لی-جو، روی صحنه آمد تا چند کلامی درباره این همکاری صحبت کند. او توضیح داد که همکاری آن‌ها چگونه باعث تحول تجارب سرگرمی برای کاربران دستگاه‌های سامسونگ خواهد شد.

خانم لی-جو گفت هدف اصلی همکاری آن‌ها این است که تجربه تماشای نتفلیکس در گوشی‌های سامسونگ به بهترین شکل خود درآید. ولی احتمالا بزرگ‌ترین تغییری که به‌زودی از وجود آن مطلع خواهیم شد، یکپارچه‌سازی نتفلیکس در اکوسیستم One UI 2 سامسونگ خواهد بود.

سامسونگ می‌گوید کاربران اکنون می‌توانند در نوار جستجوی استاندارد سیستم به دنبال فیلم و سریال‌های نتفلیکس بگردند. این محتواها در انتهای صحنه ظاهر خواهند شد و در کنارشان پیشنهادهایی را مشاهده خواهیم کرد. علاوه بر این، در صفحه Samsung Daily نیز بر اساس برنامه‌هایی که تماشا کرده‌اید پیشنهادهایی به شما ارائه می‌شود. این صفحه جایگزین صفحه بیکسبی شده که معمولا در سمت چپ صفحه خانگی رابط کاربری سامسونگ قرار داشت.

در کنار تغییرات مربوط به یکپارچه‌سازی، کاربران سامسونگ در چند ماه آینده به دامنه وسیعی از محتواهای جدید دسترسی پیدا خواهند کرد. این محتواها از طریق صفحه Samsung Daily و سایر کانال‌های ارتباطی سامسونگ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

این دو شرکت قرار است تلفن‌هایی از سری گلکسی اس ۲۰ را در اختیار به برخی از تولیدکنندگان محتوا بگذارند تا آن‌ها با این محصولات تولید محتوا کنند. سامسونگ و نتفلیکس هنوز اعلام نکرده‌اند که دقیقا چه گروه‌هایی این دستگاه‌ها را دریافت می‌کنند، اما خانم لی-جو می‌گوید برخی از این گروه‌ها شامل سازندگان Narcos, Sintonia, Elite و Netflix is a Joke خواهند بود.

image

هدف از این کار تولید محتواهای جدیدی است که به طور اختصاصی برای سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ و نمایشگر جدید +OLED HDR آن تهیه شده است. این محتواها قرار است از مزیت نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دستگاه‌های جدید سامسونگ استفاده کنند.

افزون بر این، تولید محتوا از طریق سری گلکسی اس ۲۰ نشان می‌دهد که دوربین محصولات این خانواده چه توانایی‌هایی دارد. سامسونگ می‌گوید گلکسی اس ۲۰ می‌تواند فیلمبرداری 8K داشته باشد. سه عضو این خانواده حداقل یک لنز استاندارد، یک لنز فوق عریض و یک لنز تله‌فوتو دارند. رزولوشن لنز استاندارد این گوشی‌ها در مدل گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس ۱۲ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 است در حالی که گلکسی اس ۲۰ الترا از لنزی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

همکاری سامسونگ با نتفلیکس به منظور نمایش توانایی‌های پرچمداران جدید این شرکت و تولید محتواهای جذاب و جدید برای دستگاه‌های این کمپانی است. با توجه به این که کره‌ای‌ها خبر شروع این همکاری را در مراسم رونمایی از سری گلکسی اس ۲۰ اعلام کرده‌اند، طبیعی است که این قابلیت در ابتدا بر روی اعضای همین خانواده منتشر شود. با این حال، پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده سایر پرچمداران سامسونگ هم از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری به محصولات نتفلیکس دسترسی پیدا کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)