خانهاخبار
اطلاعات نمایشگر، باتری و شارژ سریع سری Mi 10 شیائومی اعلام شد

اطلاعات نمایشگر، باتری و شارژ سریع سری Mi 10 شیائومی اعلام شد

مدیر شیائومی در صفحه شخصی خود اطلاعاتی را درباره تلفن‌های هوشمند سری Mi 10 به اشتراک گذاشت که به ویژگی‌های نمایشگر، ظرفیت باتری و فناوری شارژ سریع این گوشی‌ها اشاره دارد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۳

شیائومی فردا طی رویدادی اینترنتی از تلفن‌های هوشمند سری Mi 10 خود رونمایی خواهد کرد. در چند وقت اخیر بسیاری از مشخصات این گوشی‌ها افشا و بخش‌هایی از ویژگی‌های دو عضو این خانواده توسط مسئولان شیائومی به اشتراک گذاشته شده است. حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم این غول چینی در مراسم خود چه غافل‌گیری‌هایی برای ما تدارک دیده است.

در جدیدترین خبر، لی جون، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شیائومی، در پستی در صفحه شخصی خود و در صفحه رسمی این شرکت تایید کرد که موبایل Mi 10 نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت. او همچنین گفت که این گوشی از شارژ سریع ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی Mi 10 نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED دارد که حداکثر روشنایی آن به ۱۱۲۰ نیت می‌رسد. نرخ نمونه‌برداری رسمی این پنل ۱۸۰ هرتز است تا تعامل کاربر با دستگاه کمترین لگ ممکن را داشته باشد. این صفحه نمایش از +HDR10 و فضای رنگی DCI-P3 نیز پشتیبانی می‌کند.

image

این غول چینی مدعی است که مقادیر JNCD یا «تفاوت رنگ قابل دیدن» و Delta E در این گوشی‌ها بر فراز استانداردهای صنعت موبایل رسیده است. به عبارت دیگر، نمایشگر Mi 10 دقت رنگ سطح حرفه‌ای دارد و با سطح JNCD < 0.55 از آیفون ۱۱ پرو مکس با JNCD < 0.9 بهتر عمل می‌کند. مقدار Delta E نمایشگر Mi 10 برابر ۱.۱۱ است که به شکل قابل توجهی از سایر پرچمداران بازار برتری دارد. شیائومی می‌گوید تک‌تک گوشی‌های سری Mi 10 پیش از ترک کارخانه کالیبره شده‌اند.

image

کمی بعدتر، در تصویر دیگری مشخص شد که Mi 10 از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و با شارژ بیسیم ۳۰ واتی به بازار می‌آید. این شرکت ترکیب ظرفیت‌ها و سرعت‌های شارژ مختلفی را در نظر داشته، اما در نهایت به این نتیجه رسیده است که بهترین ترکیب ممکن در حال حاضر همین است. علاوه بر این، پرچمدار جدید شیائومی قابلیت شارژ معکوس ۱۰ واتی نیز خواهد داشت. این شرکت هنوز اطلاعات مربوط به باتری و توانایی‌های شارژ Mi 10 Pro را منتشر نکرده، اما شایعات حاکی از آن است که Mi 10 Pro از شارژ سریع ۶۶ واتی بهره‌مند خواهد شد. این اطلاعات پیش‌تر در کد رابط کاربری MIUI 11 کشف شده بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Hamid

۱۳۹۸/۱۱/۲۳
تو این اوضاع و احوال اقتصادی شیاوومی گزینه خوبیه . سامسونگ و اپل فقط به فکر کیسه خودشون اند .