خانهاخبار
نسخه Thom Browne Edition گلکسی زد فلیپ سامسونگ معرفی شد!

نسخه Thom Browne Edition گلکسی زد فلیپ سامسونگ معرفی شد!

شب گذشته، سامسونگ از پرچمداران سال 2020 خود در رویداد Unpacked رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۳

شب گذشته، کنفرانس Unpacked 2020 سامسونگ با معرفی پرچمداران سال جدید برگزار شد و در این رویداد، شاهد معرفی محصولات زیر بودیم:

  • Galaxy S20
  • Galaxy S20 Plus
  • Galaxy S20 Ultra
  • Galaxy Buds Plus
  • Galaxy Z Flip

اما در خلال این رویداد، شاهد معرفی چند نسخه ادیشن از محصولات مختلف بودیم که در این مطلب قصد داریم به آنها بپردازیم. با ما همراه باشید.

در ابتدای امر، نسخه Thom Browne Edition از گلکسی زد فلیپ معرفی شد. این گوشی هوشمند، حاصل همکاری سامسونگ و برند مطرح Thom Browne است. در طراحی آن، از ظاهر شناخته شده برند یاد شده کمک گرفته شده است.

image

 

همان طور که مشاهده می‌کنید، از ترکیب رنگی برند تام براون در طراحی آنها استفاده شده و در کنار آن، رنگ خاکستری خاصی نیز زینت بخش سایر قسمت‌های محصولات شده است. در قسمت روی بدنه، لوگوی THOM BROWNE و در قسمت پایین آن نیز نوشته NEW YORK را می‌بینیم. البته بد نیست بدانید که همانند تصویر بالا، این سبک از طراحی برای گلکسی بادز پلاس و گلکسی واچ اکتیو 2 نیز در نظر گرفته شده و به این ترتیب می‌تواند ست خود را با خرید آنها‌، کامل کنید.

گلکسی زد فلیپ نسخه تام براون را می‌توان اولین محصولی دانست که از ظاهر شیشه‌ای بهره‌مند بوده و در کنار آن، حالت مات خود را حفظ کرده است. به گونه‌ای که لمس آن بسیار دلچب بوده و در دستان کاربران نیز به آسان ترین و بهترین شکل ممکن قرار خواهد گرفت.

آیکون‌های اپلیکیشن‌ها، والپیپر و حتی زنگ رینگتون آن نیز به صورت کاملا اختصاصی طراحی شده است و تمامی آنها، یک حس لذت بخش را به کاربر القاء می‌کنند.

پیش فروش این محصول از چهاردهم فوریه مصادف با بیست و پنجم بهمن ماه آغاز خواهد شد و عرضه آن نیز به صورت محدود و در کشورهای منتخب انجام می‌شود. قیمت نسخه تام براون ادیشن گلکسی زد فلیپ هنوز مشخص نیست، اما مسلما برای خرید یک محصول پریمیوم و جذاب، باید هزینه بیشتری نسبت به مدل اصلی پرداخت نمایید.

از کنار نسخه ادیشن گلکسی زد فلیپ می‌گذریم و سراغ نسخه Athlete Edition گلکسی اس 20 پلاس 5G که برای المپیک طراحی شده است، می‌رویم. همان طور که از نام این محصول پیداست، نباید انتظار عرضه عمومی آن را داشته باشیم و این محصول تنها در اختیار ورزشکارانی که به المپیک توکیو امسال راه پیدا کرده‌اند، تعلق می‌گیرد.

image

 

این محصول با رنگ طلایی جذابی به همراه لوگوی المپیک طراحی و ساخته شده است. طراحی آیکون‌ها، والپیپر و رینگتون این گوشی هوشمند نیز به صورت اختصاصی انجام شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)