خانهاخبار
خانواده گلکسی S20 از لحاظ نرم‌افزاری، از قابلیت‌های ویژه‌ای بهره مند است!

خانواده گلکسی S20 از لحاظ نرم‌افزاری، از قابلیت‌های ویژه‌ای بهره مند است!

با عرضه نسخه جدید پرچمداران کمپانی‌های مختلف، نرم‌افزارهای خاصی نیز همراه آنها در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۳

همان طور که مستحضر هستید، خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ شب گذشته به دنیای تکنولوژی معرفی شد. این محصولات به صورت پیش فرض، به نرم‌افزارهای ویژه‌ای مجهز هستند که در این مطلب قصد داریم به آنها بپردازیم. با جی اس ام همراه باشید.

image

 

قابلیت Live Caption

گوگل هنگام عرضه پیکسل 4، از ویژگی جدیدی به نام Live Caption پرده برداری کرد. این قابلیت تا به حال، به صورت اختصاصی برای محصولات گوگل رزرو شده بود. اما شب گذشته با رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ، متوجه شدیم که این ویژگی به محصولات این برند کره‌ای نیز اضافه شده است. به کمک این قابلیت، کاربران هنگام نمایش فایل‌های صوتی، پادکست‌ها یا ویدئوها، می‌توانند کپشن‌های مربوطه را بارگزاری کرده و آنها را مشاهده کنند. نکته مثبت این ماجرا، اجرای تمام این عملیات به صورت آفلاین است.

سازگاری با Google Duo به صورت پیش فرض

بر خلاف Allo، اپلیکیشن Google Duo توانسته در رقابت با نرم‌افزارهایی مانند واتس اپ، فیس بوک مسنجر و تلگرام، جان سالم به در برده و نامی برای خود دست و پا کند. بدون شک می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه تماس ویدئویی به حساب آورد و حالا با رونمایی از خانواده گلکسی S20، شاهد پشتیبانی این محصولات به صورت پیش فرض (از طریق شماره گیر اپلیکیشن Phone) از گوگل دو هستیم.

همچنین به کمک قابلیت زاویه دید واید دوربین سلفی پرچمداران جدید سامسونگ، شما قادر خواهید بود تا افراد بیشتری را هنگام مکالمات تصویری به داخل کادر دوربین اضافه کنید. همچنین امکان استفاده از AR Emoji های سامسونگ، هنگام برقراری تماس تصویری از طریق Google Duo نیز فراهم شده است.

در این حالت، شما قادر خواهید بود تا به صورت همزمان، با هشت نفر با روزولوشن فول اچ دی (1080p) به صورت همزمان تماس تصویری برقرار کنید. البته بد نیست بدانید که برای انجام چنین امری، به اینترنت پرسرعت نیاز خواهید داشت.

قابلیت Quick Share

این ویژگی را می‌توان رغیب اصلی ایردراپ اپل به حساب آورد. به این ترتیب شما می‌توانید با دیگر دارندگان محصولات خانواده S20، فایل‌های خود را به کمک ترکیبی از بلوتوث و وای فای، ارسال نمایید. این ویژگی به صورت خودکار، محصولات پشتیبانی کننده از این قابلیت که در اطراف شما قرار گرفته باشند را شناسایی کرده و همچنین، امکان محدود کردن برخی افراد برای ارسال فایل را در اختیار شما می‌گذارد. به این ترتیب شما در این حالت، دو انتخاب را خواهید داشت:

  • Contacts only (تنها برای مخاطبین)
  • Everyone (تمامی افراد)

در حالت اول، شما قادر خواهید بود تا فایل‌های خود را برای افرادی که در لیست مخاطبین شما قرار دارند، ارسال نمایید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)